Pjesma Eurovizije obogatila Tursku

Piše:
nedjelja, 16.5.2004. 15:01
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Pjesma Eurovizije obogatila Tursku NATJECANJE za Pjesmu Eurovizije, koje je u Istanbulu okončano trijumfom Ukrajine, izravno su prenosile tv postaje iz 41 zemlje širom svijeta, a prijenos je izravno pratilo oko 300 milijuna gledatelja, izvješćuju u nedjelju turski mediji.

Turski domaćini festivala zadovoljno trljaju ruke, jer se u državni proračun samo prodajom prava prijenosa slilo 2,2 milijardi dolara.

Naime, jedna sekunda prijenosa iznosila je 3.500 "zelenih novčanica".

Pored organizatora "Pjesme Eurovizije", najviše razloga za zadovoljstvo ima tursko ministarstvo turizma, ocjenjuju mediji.

Turistički djelatnici vjeruju da će vrlo dopadljivi spotovi prirodnih ljepota te "zemlje četiri mora", koja je i prava riznica kulturno-povijesne baštine na anatolijskom tlu, snažno potaknuti priljev inozemnih nomada u turska tuiristička ljetovališta i druge desestinacije.