"Dizajneri više vole nova lica nego manekenke koje pune stranice tiska"

Piše:
subota, 12.9.2009. 19:54
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

"Dizajneri više vole nova lica nego manekenke koje pune stranice tiska"

Tekst: I.M.L.
Foto: Fashion.hr, Marija Mihic / CROPIX

PRED budnim očima poznatih dizajnera kao što su Branka Donassy, I-GLE, Ksenija Vrbanić, Ivica Klarić i Robert Sever, prošetalo se danas preko dvjesto modele iz cijele Hrvatske. Povod ovom castingu, održanom u dvorani "Brač" Hypo Centra, je nadolazeća modna manifestacija Fashion.hr koja će se održati od 24. do 26. rujna u Zagrebu. Dizajneri su pomno promatrali i birali modele koji će najbolje predstaviti njihove kolekcije na avangardnoj lokaciji Stare tvornice Zagrepčanka.

Teško je bilo ne primijetiti kako su se castingu odazvale uglavnom profesionalni, samozatajni modeli, a medijski eksponirana lica nisu bila ni na vidiku. Iznimka je bila jedino Doris Vrečko koja je danas, pored castinga, uspjela sudjelovati i u humanitarnoj prodaji majica na Cvjetnom trgu. Možda je razlog nedolaska  manekenki-posvuduša i pokoji kilogram viška, koji su nabacile ovo ljeto. "Debljanje je znak ili stresa ili jako ugodnog ljeta, posljedica dobre večere na Hvaru ili u Dubrovniku", kaže Grgo Zečić, direktor komunikacija Fashion.hr-a.

"Dvosjekli je mač biti medijska ličnost u modi"

Proteklo je ljeto obilovalo modnim revijama koje su se održavale na plažama, novootvorenim hotelima, noćnim klubovima i sličnim mjestima, a na njima nije nedostajalo poznatih manekenki. "Svatko tko se malo ozbiljnije bavi modom to neće nazvati revijom nego eventom za naslikavanje", kaže Zečić. Također dodaje: "Dvosjekli je mač biti medijska ličnost u modi jer dizajneri žele svježa, transparentna lica, koja sa sobom ne nose određene konotacije, bile one dobre ili loše".

"Cilj nam je da su cure što profesionalnije. Dizajneri više vole cure s internacionalnim iskustvom, koje nisu poznate široj javnosti ali rade izvanredno. Nisu odveć ludi za manekenkama koje pune stranice tiska", objašnjava Grgo i naglašava kako organizatori i dizajneri Fashion.hr-a nemaju ništa protiv poznatih hrvatskih manekenki, ali cure koje preko agencija rade u svjetskim modnim središtima izdržljivije su i njihova mogućnost transformacije je veća, a to ovogodišnji Fashion.hr zahtjeva. Naime, sastojat će se se od tri tematski potpuno različite večeri pod nazivom "Glamour", "Chic" i "Avangard".