Redizajn C klase nakon četiri godine
IAKO je posljednje izdanje C klase jedan od najbolje prodavanih modela Mercedesa, konkurencija je ipak prisilila tvrtku na blagi redizajn automobila, koji, kao i svi redizajni, ne uključuje ništa spektakularno, ali daje novi život automobilu, te mu garantira veće zanimanje medija i potencijalnih kupaca.
Promjene u dizajnu sasvim su blage, jer kupci ovakvih automobila ne žele radikalna, već prokušana rješenja. Od vanjštine izmjene su pretrpili usisnik za zrak, prednji branik, a rasvjetni sustav od sada je prekriven bistrim staklom.
Sama svjetla moći će se naručiti u standardnoj izvedbi, te kao bi ksenonska. U ponudi je također i sustav za pomicanje svjetala zajedno s upravljačem, što bitno povećava sigurnost i vidljivost tijekom noćne vožnje. Šasija, ovjes i sustav upravljanja također su obnovljeni, te sad imaju naziv "Direct control".
Unutar ovog pojma provedene su i izmjene ne prednjoj i stražnoj osovini napravljene s ciljem lakšeg prolaska kroz zavoje. Automobil je širi za osam milimetara, a profil guma je također povećan-205/55 R 16.
Standard je nova DaimlerChryslerova boja rađena nano-tehnologijom, koja je višestruko otpornija na mikropukotine izazvane vremeneksim neprilikama, kao i na klasično slabljenje kroz protok vremena.
Ponuda motora poboljšana je novim četveroclindrašem sa kompresorom snage 192 KS, a a postojeći 220 CDI ojačan je za 7 KS na 150. Po prvi puta u C klasi naći će se osmerocilindrični motor, naravno radi se o AMG izvedbi C55 koja će imati 367 konjskih snaga, a uvodi se i novi šest stupanjski ručni mjenjač.
Unutrašnjost je također obnovljena, i to prvenstveno kromiranih elemenata, a novina je i serijski Thermatic klima uređaj. U paketu opreme Avantgarde i Classic u ponudu se uvode neki novi materijali i boje, a ovo je prvi automobil u segmentu koji će imati navigaciju kontroliranu glasom.
Goran Vuzem
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati