Renault Kangoo 4x4

Piše:
srijeda, 20.8.2003. 17:57
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Renault Kangoo 4x4

DVIJE godine nakon lansiranja prve generacije Kangooa u 4x4 izvedbi Renault predstavlja osvježeni model koji se već po mnogočemu može svrstati u SUV klasu. Obnovljena mehanika i uvjerljivije terenske performanse bi uz ušminkanu vanjštinu i bogatiju opremu trebali bi terenskoj izvedbi popularnog dostavnjaka osigurati zapaženiji marketinški uspjeh.

Kangoo je 4x4 izvedbu dobio još u rujnu 2001. godine i zatekao konkurenciju. Danas situacija nije puno bolja. Riječ je i dalje o jedinoj terenskoj izvedbi modela ove klase. Istina, postoji robusna, da ne kažemo terenska, izvedba Peugeotovog Partnera, te prinova Ford Fusion, ali oni se ne mogu pohvaliti pogonom na sve kotače. Interes zasigurno postoji što potvrđuje 20.000 prodanih 4x4 Kangooa. S obzirom na današnje trendove, nova izvedba mogla bi višestruko premašiti tu brojku.



Za razliku od prethodnika novi Kangoo karakterizira puno atraktivnije odijelo. Naglašeni terenski karakter prosječnog promatrača ostavlja u nedoumici. Oblik karoserije govori da je riječ o klasičnom MPV vozilu ili što bi zlobnici rekli, putničkoj izvedbi dostavnog vozila.

S druge strane, poveća odmaknutost od podloge, markantan prednji kraj i masivni odbojnici govore da je riječ o robusnom vozilu kojemu makadam nije prepreka. Uz devet poznatih boja, 4x4 Kangoo će biti dostupan u još četiri nove boje i to: plavoj, motu zelenoj, bež sivoj, abysse zelenoj.

Kako je "običan" Kangoo temeljito obnovljen još prije nekoliko mjeseci, 4x4 izvedba je profitirala na svim područjima, od unaprijeđenog podvozja, pa do osvježenog interijera. Što se tiče motora, u ponudi će biti po jedna benzinska i dizelska izvedba. Riječ je o dobro poznatim motorima, koji se ugrađuju u nekoliko modela francuskog proizvođača.

Benzinski motor iz 1.6 litre obujma razvija 70/95 kW/KS i 148 Nm. U ovoj izvedbi vozilo postiže 100 km/h za 13.1 sekundu i maksimalnih 153 km/h, dok se potrošnja kreće od 7.3 l/100 km na otvorenoj cesti, pa sve do 10.8 l/100 km u gradskom režimu.

Puno interesantnija je dizelska izvedba koju čini 1.9 dCi agregat maksimalne snage 62/85 kW/KS i 180 Nm okretnog momenta. Najveća prednost izvedbe je potrošnja goriva koja u mixu iznosi 7.4 l/100 km, dok su ostale performanse (146 km/h, 16.2 s 0-100 km/h) stavljene u drugi plan. 

Kao što smo već spomenuli, putnički prostor jednostavno je preuzet od klasične izvedbe. Kvalitetniji materijali u dvije boje, potpuno nova konzola i prednja armatura i viši stupanj završne obrade su glavne karakteristike obnovljenog modela.

Nova sjedala osjetno su udobnija, što će znati posebno cijeniti, kojima je automobil radno mjesto. Sa stanovišta opremljenosti napravljen je veliki pomak. Dovoljno je reći da će vlasnik ubuduće moći odabrati kožom obloženu unutrašnjost. Doduše, ne i sjedala, ali podatak o kožom presvučenoj armaturi, upravljaču i ručici mjenjača bio je dosad nezamisliv za ovaj segment.

Ono po čemu je Kangoo definitivno ispred većine SUV predstavnika je njegova funkcionalnost. Kabina može prihvatiti pet odraslih putnika, a raspolaže s brojnim pretincima ukupnog obujma od čak 110 litara. Tu je i obiman prtljažni prostor volumena 550 litara.

Terenski Kangoo će na tržištu biti dostupan u dvije razine opremljenosti. Iz podugačkog popisa Authentique paketa možemo izdvojiti dvoja klizna vrata, ABS+EBA, TC, dva zračna jastuka, daljinsko centralno zaključavanje i servo upravljač. Poznate je i cijena noog modela, koja će se kretati od 16.000 (1.6 16V Authentique) do 19.250 eura (1.9 dCi Privilege).

Vezano
Vijesti  |  Tagovi

Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan

Najnovije