Renault Wind - Svježina u svijetu roadstera
BOJE Renaulta će u Ženevi predstavljati koncept roadstera koji pažnju plijeni atraktivnim dizajnom i neobičnom 2+1 koncepcijom. Senzualni Touch Design pristup zaživio je u još jednom obliku, ako ne najatraktivnijem, onda najbližem serijskoj proizvodnji.
Dizajn ispunjen toplinom
Senzualno oblikovan Wind doista donosi svježinu u svijet roadstera i to na više načina. Prije svega s stanovišta dizajna, kojeg karakterizira kombinacija senzualnosti i elegancije ostvarene krajnje jednostavnim linijama.
Baš kao što kažu njegovi dizajneri, vanjski izgled je opisan čistim linijama koje posve nenametljivo prate obline vozila. Da budemo precizniji, radi se o dvije osnovne linije, gdje se jedna proteže uzduž cijelog vozila i naglašava skladnost. Druga linija je još izraženija, a kreće se uokolo kabine čime je dan naglasak na sigurnost.
Ukupni dojam zaokružuju jednostavno oblikovana svjetla ispod kojih se krije kompleksna tehnologija. Naglašena izduljenost svjetlosnih sklopova čini automobil još elegantnijim i osigurava privid veće duljine roadstera od deklariranih 3.870 mm.
Kad smo kod mjera recimo još da je Wind širok 1.750 i visok 1.260 mm. Međuosovinski razmak od 2.395 mm nimalo ne izlazi iz okvira klase, što se ne može reći za kotače promjera 19 inča i Michelin Pilot Sport 2 pneumatike mjera 245/35.
Kakav izvana takav iznutra
Interijer nije ništa manje atraktivan. Dovoljno je reći da je odluka pala na 2+1 koncepciju, koja gotovo nikad nije primijenjena. Naime, uz dva sjedala naprijed, Wind raspolaže još jednim centralno postavljenim sjedalom straga.
Dah ekskluzivnosti ostvaren je odabirom kože u boji duhana, kojom je obložen gotovo cijeli interijer. Za savršen kontrast brinu se umeci od anodiziranog aluminija te poneki detalj od ugljičnih vlakana. Prozračne i tople boje odlično se uklapaju u Aquamarine boju karoserije, pa ukupno gledano roadster zaslužuje čistu peticu za sklad.
Ulazak u kabinu je olakšan svojevrsnim easy-entry sustavom gdje se pri otvaranju vrata, kolo upravljača i nožne komande povlače u dubinu i tako oslobađaju dodatni prostor.
Usprkos skromnim dimenzijama Renaultovi stručnjaci su uspjeli ostaviti dovoljno prtljažnog prostora. Prtljažnik kapaciteta 232 litre je sasvim dovoljan za svakodnevno korištenje, a tu je još i stražnje sjedalo, koje može poslužiti kao odlagalište.
Ispod poklopca kuca klasičan motor. Da, Renault i dalje ne nudi alternativni pogon, već je vjeran benzinskim parama. 2.0 16V razvija 136 KS i 191 Nm, što je više nego dovoljno za svega 850 kilograma težak automobil.
Miljenko Nikolić
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati