Saznajte što vas sve očekuje na 16. Fashion Weeku Zagreb

KLJUČNI PODACI
  • Bit će predstavljene kolekcije 12 izabranih renomiranih domaćih te 10 izuzetno zanimljivih stranih dizajnera
  • Zaštitna lica kampanje su nove mlade manekenske zvijezde
Piše:
četvrtak, 28.4.2011. 10:27
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Saznajte što vas sve očekuje na 16. Fashion Weeku Zagreb

Foto: FWZ

OD 19. do 21. svibnja, ponovo u prestižnoj multimedijalnoj dvorani zagrebačkog Hypo Centra, Fashion Week Zagreb, jedino internacionalno modno-kulturno događanje u Hrvatskoj, predstaviti će kolekcije 12 izabranih renomiranih domaćih te 10 izuzetno zanimljivih stranih dizajnera koji dolaze direktno sa svjetskih tjedana mode, a koji između ostalih trenutno oblače neke od najpoznatijih zvijezda današnjice poput Rihanne, Lady Gage, Katy Perry, Beyonce, Britney Spears i Madonne. Novu kolekciju za jesen - zimu 2011/2012. predstavit će Ivana Popović, Toni Rico, Ana Kujundžić, Kristina Burja, Mustre by Sanja, Artiđana by Ana i drugi... Od stranih gostiju svakako treba izdvojiti Falguni & Shane Peacock, trenutno jedne od najtraženijih svjetskih dizajnera, Jean Pierre Braganzu, modnog protežea velikog Karla Lagerfelda, sestre Felder koje su doslovno "bacile u trans" londonsku modnu scenu, "Aminaku Wilmont", mračni duo inspiriran spiritualizmom i željom za pokretanje vlastitog plemena i Carlosa Diaza, velikog umjetnika, modnog dvojnika Fidel Castra.

Posebnosti i noviteti 16. Fashion Weeka Zagreb


RADIONICA NA TTF-u

U duhu vala promjena, novog prostora, koncepta i brojnih noviteta, FWZ je u travnju organizirao radionicu "Workshop by Louis de Gama" da bi studentima i budućim dizajnerskim nadama omogućio pristup svježim dizajnerskim idejama i iskustvu svjetske modne scene.

SAMO 1 NAJBOLJI MLADI DIZAJNER

Osim promjene koncepta natječaja "Pret-a-Design", na kojem je ove godine izabran samo jedan - najbolji mladi dizajner, a koji je dobio jedinstvenu priliku da se po prvi puta predstavi sa samostalnom kolekcijom, ukinute su nagrade Manda i Mandica.

BRITISH SHOP IN HYPO

U suradnji sa ambasadom Velike Britanije, "Lounge" dio FWZ-a pretvorit će se u veliki "London multibrand shop", gdje će ekskluzivno po prvi puta posjetitelji moći kupiti predmete iz tekućih kolekcija gostujućih londonskih dizajnera.

KAMPANJA "BE GOOD, FEEL GOOD, DRESS GOOD"

Kampanja Fashion Weeka Zagreb je u totalnom "movingu". Oživljavanjem slika i bijegom od statičnosti, kampanja govori o modi kao sretnijem, pozitivnijem i boljem djelu života (BE GOOD). Svaka osoba se treba osjećati ugodno u svojoj koži (FEEL GOOD), ugodno u onom što nosi (DRESS GOOD). To je njezin smisao, stil života. Moda je interaktivan način igre, plesa, umjetnosti, komunikacije sa okolinom... Modom izražavamo svoj identitet, izražavamo osjećaje, šaljemo poruke, ostavljamo dojam. Moda je pokretač pozitivne energije. Ne ukočena i statična, već opuštena i zabavna. Moda je živa!!! Moda se mijenja, raste, pada, vrišti, skače.. Moda se nameće, uzima, diktira, daje... Ona je ekscentrična, romantična, ležerna, promjenjiva, prolazna... Uglavnom dinamična, ponekad predvidljiva, rijetko dosadna, ali uvijek individualna, kreativna, inspirativna, inovativna, drugačija i nova..

Zaštitna lica kampanje su nove mlade manekenske zvijezde: Jana Opačić (Midiken), Anja Kukolja (Atomic models), Mia Matić (Talia), Isabella Raković (Atomis models), Nera i Hannan Redžepagić (Suzy models), (make up: Mihaela Dodić, hair style: Estetic Uvema, video: Ivan Novosel i Tomislav Klarić, styling: Ivana Popović, Toni Rico i Jelena Majić).

CAPSULE COLLECTION

Ove sezone, po prvi puta u FWZ "Lounge zoni" predstaviti će se i dvije "capsule" kolekcije poznate dizajnerice Martine Sporiš i prošlogodišnje pobjednice natječaja "Pret a design" Jelene Aleksić koje su osmislile mini kolekcije inspirirane bojama.

QR FASHION KOD

Fashion Week Zagreb poznat kao lider u tehnološkim i marketinškim inovacijama, ni ovaj put neće razočarati svoje brojne fanove, te će kao takav po prvi puta u Hrvatskoj u svoju kampanju te sve svoje službene materijale implementirati "QR code" i na taj način za sve korisnike smartphonea oživjeti vizuale FWZ-a.

IPHONE APLIKACIJA

Naravno, tu inovacije FWZ-a ne prestaju, naime, FWZ je prvi hrvatski modni "brand" koji će lansirati svoju besplatnu iPhone aplikaciju, a koja će sadržavati sve informacije o svim dizajnerima, fotografije svih kolekcija, tajne backstagea te sve važnije informacije vezane uz ovo događanje.

LIVE STREAMING NA INDEXU

Kako je približavanje mode svima jedan od bitnih ciljeva Fahion Weeka Zagreb, po prvi puta u Hrvatskoj svi će građani Hrvatske moći pratiti revije uživo na Index.hr-u putem Live Streaminga.

1. HRVATSKA BLOGGER KONFERENCIJA by Facehunter, najpoznatiji svjetski streetstyle blogger!!!

Također, po prvi puta Zagreb i Hrvatska ugostiti će jednog od najpopularnijeg streetstyle bloggera na svijetu Yvana Rodicka - Facehuntera, koji će održati prvu Blogger konferenciju u našoj zemlji. Ovaj virtuoz streetstyle kritike može se pohvaliti sa jednim od najposjećenijih blogova na svijetu, a zapise sa njega je pretočio u niz knjiga koje su preko noći postale apsolutni bestselleri. No, osim blogger konferencije, Facehunter će premijerno predstaviti svoju novu knjigu hrvatskoj javnosti koja je tek nedavno imala svjetsku premijeru, a već je oborila sve rekorde po broju prodanih primjeraka.

CLOSING PARTY U HYPU

Za kraj FWZ-a, očekuje nas veliki ULTIMATIVNI FWZ CLOSING PARTY i to po prvi puta na samom mjestu događanja - Lounge-u Hypo centra koji će samo za tu priliku postati "IT DISCO" sa najpoznatijim hrvatskim DJ-ima.