Seat Altea - zasad samo prototip
POPLAVA monovolumena natjerala je i španjolskog proizvođača da krene u razvoj novog modela. Iako samo koncept, Altea je interesantno vozilo jer najavljuje novi vizualni imidž marke te osnovne linije modela koji će se na tržištu naći već iduće godine.
Inovativan i atraktivno osmišljen koncept je prvi projekt Seata otkako je 2002. godine potpao pod Audi grupu. Altea je razvijena u MTC-u (Martorell Technical Centre), a predstavlja dizajnerski kompromis između posljednjih modela kao što su Leon i Ibiza te novih smjernica, koje će karakterizirati sve nove modele. Markantnim prednjim krajem dominiraju moderno oblikovana svijetla između kojih se nalazi maska hladnjaka kromiranog obruba.
Naravno, u centru maske postavljen je logo marke povećih gabarita. Dinamične linije prednjeg kraja nastavljaju se na boku vozila i skladno stapaju na stražnjem kraju. Upravo je stražnji kraj vozila najzanimljivije oblikovan.
Duboko usječen poklopac prtljažnika snažno je zakrivljen, a svjetlosni sklop je pomaknut u sam rub karoserije. Ispod monolitnog odbojnika izbijaju dvije cijevi ispušnog sustava i najavljuju sportski imidž španjolskog monovolumena. Dojam zaokružuju aluminijski naplatci promjera 19 inča.
U Seatu ističu da je riječ o MSV (Multi Sport Vehicle) vozilu, ili u slobodnom prijevodu o sportskom vozilu naglašene funkcionalnosti. Istina, u suštini je riječ o četverosjedu, odnosno o vozilu u čijoj se kabini nalazi četiri odvojena sjedala.
Nimalo čudno, s obzirom da u praksi vrlo rijetko postoji potreba za dodatnim sjedećim mjestom. Međuosovinski razmak iznosi izdašnih 2578 mm, dok gabaritima (4292x1812x1552) spada u prosjek klase.
Prototip pokreće prvi FSI agregat s potpisom Seata. Dvolitreni agregat razvija 150 KS, a snaga se na prednje kotače prenosi putem 6-stupanjskog Tiptronic mjenjača.
Više informacija o najnovijem proizvodu Seata biti će poznato nakon službenog predstavljanja na salonu automobila u Frankfurtu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati