Seat Leon dobio krila

Piše:
utorak, 30.1.2007. 07:40
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Seat Leon dobio krila

POZNATI njemački tuner, tvrtka JE DESIGN, proširila je ponudu proizvoda potpunim tuning paketom za najatraktivniju izvedbu Seatovog kompakta. Leon FR je tako dobio tzv. gullwing vrata, a bitno su osnaženi i pogonski motori.

Njemački specijalista za vozila iz VW koncerna nedavno je ponudu proširio atraktivnim paketom putem kojeg je moguće značajno individualizirati model Leon FR. Temeljita karoserijska dorada uključuje novu masku hladnjaka, odbojnike i još uvijek aktualne "obrve" sprijeda (u paketu oko 1.500 EUR).

Isto je ponovljeno straga, dok bok se bok može vizualno oplemeniti plastičnom nadogradnjom pragova, kao i aluminijskim naplatcima. Što se potonjeg tiče vrhunac ponude su 19-inčni naplatci, koji u paketu s gumama mjera 225/35 stoje 3.090 EUR.

Ono što svakako u JE DESIGNU preporučuju su vrata u Lambo stilu. Krilna vrata definitivno će od ulaska i izlaska iz vozila učiniti pravu predstavu, koja će vlasnika stajati (s ugradnjom) 1.399 EUR.

Topla je preporuka proizvođača odabir sportskog ispušnog sustava s četverostrukim završetkom, kao i set za spuštanje vozila.Tvrđi ovjes približit će vozilo podlozi za 35 mm, sportski ispuh osigurati odgovarajuću zvučnu kulisu, a kupac biti "olakšan" za još oko 1.800 EUR.

Osim toga, klijentu će biti predložena i modifikacija motora. Ukoliko se radi o dizelskoj izvedbi, snaga će izmjenama na menadžmentu motora porasti za 23 KS na 142 kW/193 KS, a zakretni moment na respektabilnih 410 Nm. Sve to dovoljno je za popravak performansi: ubrzanje do 100 km/h skraćeno je na 7,6 sekundi, a maksimalna brzina povećana na 224 km/h.

Još veći napredak nudi Power Boost kit za benzinsku izvedbu. 2.0 TFSI motor nakon kure majstora iz Leingartena razvija 180 kW/244 KS, dok zakretni moment od 355 Nm razvija već pri 1.850 o/min. U ovom slučaju maksimalna brzina je 235 km/h, a ubrzanje do 100 km/h apsolvirano nakon 6,5 sekundi. Važno je napomenuti da tuner po ugradnji daje i jednogodišnje jamstvo. Cijena modula je oko 1.500 EUR.

Ukoliko se kupac odluči za preradu motora, JE DESIGN predlaže opremanje automobila sportskim kočnicama s diskovima mjera 330 x 28 mm i četiri-klipnim čeljustima. U ovom slučaju je potrebno izdvojiti još 2.000 EUR.

Seat Leon FR u Hrvatskoj stoji 182.765 kn (2.0 TFSI), odnosno 192.397 kn (2.0 TDI). Pribrojimo li još oko 75.000 kn na tuning (bez carine i PDV-a), dolazimo do cijene nešto veće od četvrt milijuna koliko je potrebno izdvojiti za ovakav automobil.

M.N.