MINI će u Ženevi konačno predstaviti dugo očekivanu dizelsku izvedbu svoj jedinog modela. Kao što smo pisali prije više od godinu dana dizelski Mini će pokretati Toyotin motor, istovjetan onome što se ugrađuje u model Yaris.
Ovim potezom ruši se još jedna tradicija. Mini prvi puta u svojoj povijesti dobiva dizelsku varijantu. Motor koji je razvijan čak dvije godine u suradnji sa Toyotom počet će se ugrađivati već na proljeće, a prvi primjerci Mini One D u prodaju bi trebali stići početkom ljeta.
1.4-litreni motor je opremljen common-rail tehnologijom druge generacije, turbo-punjačem i intercoolerom. Maksimalnih 55/75 kW/KS razvija pri 4.000 o/min uz okretni moment od 180 Nm pri niskih 2.000 o/min. Motor će se serijski isporučivati sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Zahvaljujući ovom motoru Mini je dobio dosad najštedljiviju, ali i performansama najneuvjerljiviju izvedbu. Prosječna potrošnja iznosi svega 4.8 l/100 km. Oni koji se odluče za Mini One D neće moći računati da vrtoglava ubrzanja. Automobil do 100 km/h stiže za 13.8 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi svega 165 km/h.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati