Tokyo Motor Show 2003
Tekst se nastavlja ispod oglasa
37. IZDANJE najposjećenijeg salona automobila svoja vrata za javnost otvorilo je 25. listopada. U skoro dva tjedna publika će moći vidjeti pregršt noviteta.
>>Tokyo 2003
Od ove godine salon se održava pod patronatom JAMA-e, koja tvrdi da će salonu udahnuti novi sjaj i vratiti nekadašnju slavu. Naime od 1991. godine, kada je zabilježeno više od dva milijuna posjetitelja, salon bilježi konstantan pad popularnosti.
Uspjeh salona osiguran je mnogobrojnim premijerama. Riječ je o čak 87 svjetskih premijera i 96 japanskih. Tokijo je posebno popularan zbog brojnih koncepata, koji su za Japance više od prestiža. Stoga i ne čudi što će pojedine marke ponuditi ne jedan, već nekoliko koncepata.
Također, najatraktivniji izlošci prikazani u Frankfurtu biti će reprizno prikazani i na krajnjem istoku.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U odnosu na 2001. godinu najnovije izdanje je neznatno skromnije. Jezikom brojki to izgleda ovako: 13 dana, 273 izlagača, 41.559 četvornih metara izložbenog prostora, nekoliko pratećih manifestacija.
Najznačajniji novitet iz Europe je Mercedesov koncept F 500, ujedno jedini razlog zbog kojega salon ima internacionalnu vrijednost. Od brojnih japanskih koncepata treba svakako izdvojiti
Daihatshu UFE II zbog revolucionarne aerodinamike, te koncept Subarua i Mazde zbog najave novih modela. Pravu poslasticu nudi Honda konceptom HSC, dok Toyota još jednom daje do znanja da je predvodnik u razvoju vozila s hibridnim pogonom.
Salon je otvoren svaki dan, i to od 10.00 do 19.00 sati (vikend 9.30-19h), a cijena karata se kreće od 500 do 1.200 jena odnosno od 30 do 70 kuna.
>>Tokyo 2003
Od ove godine salon se održava pod patronatom JAMA-e, koja tvrdi da će salonu udahnuti novi sjaj i vratiti nekadašnju slavu. Naime od 1991. godine, kada je zabilježeno više od dva milijuna posjetitelja, salon bilježi konstantan pad popularnosti.
Uspjeh salona osiguran je mnogobrojnim premijerama. Riječ je o čak 87 svjetskih premijera i 96 japanskih. Tokijo je posebno popularan zbog brojnih koncepata, koji su za Japance više od prestiža. Stoga i ne čudi što će pojedine marke ponuditi ne jedan, već nekoliko koncepata.
Također, najatraktivniji izlošci prikazani u Frankfurtu biti će reprizno prikazani i na krajnjem istoku.
U odnosu na 2001. godinu najnovije izdanje je neznatno skromnije. Jezikom brojki to izgleda ovako: 13 dana, 273 izlagača, 41.559 četvornih metara izložbenog prostora, nekoliko pratećih manifestacija.
Najznačajniji novitet iz Europe je Mercedesov koncept F 500, ujedno jedini razlog zbog kojega salon ima internacionalnu vrijednost. Od brojnih japanskih koncepata treba svakako izdvojiti
Daihatshu UFE II zbog revolucionarne aerodinamike, te koncept Subarua i Mazde zbog najave novih modela. Pravu poslasticu nudi Honda konceptom HSC, dok Toyota još jednom daje do znanja da je predvodnik u razvoju vozila s hibridnim pogonom.
Salon je otvoren svaki dan, i to od 10.00 do 19.00 sati (vikend 9.30-19h), a cijena karata se kreće od 500 do 1.200 jena odnosno od 30 do 70 kuna.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati