Toyota je postigla 6. uzastopni prodajni rekord u Europi

Piše:
četvrtak, 30.1.2003. 15:45
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Toyota je postigla 6. uzastopni prodajni rekord u Europi

TOYOTA  je u 2002. godini postigla šesti uzastopni prodajni rekord u Europi, usprkos teškim tržišnim uvjetima i jakoj konkurenciji.

Sa isporučenih 755.633 automobila, od čega 21.156  pripada Lexus-u, osiguran je porast od velikih 13.5% u odnosu na 2001. godinu.

Ovime je Toyota, treći najveći svjetski proizvođač automobila, povećala svoj udio na 4.4 % ukupnog europskog tržišta. Planovi za ovu godinu su još optimističniji, 790.000 prodanih automobila u Europi i povećanje udjela od 4.5% u odnosu na proteklu godinu.

Od ukupne prodane mase, više od pola je proizvedeno u europskim pogonima. Tijekom protekle godine sa proizvodnih linija u Velikoj Britaniji, Francuskoj, Turskoj i Poljskoj sišlo je 395.879 automobila, 259.281 pogonskih agregata i 24.777 mjenjača.

Situacija po modelima je također vrlo interesantna.

Dobro uhodani Yaris i dalje bilježi rast prodaje, pa je tako sa prodanih 212.618 jedinica u 2002. godini, ostvario porast od 1% u odnosu na 2001.godinu.

Model RAV4 sa 28.8 % udjela u SUV segmentu je uvjerljivo najprodavaniji SUV u Europi, a trend rasta nastavlja se iz mjeseca u mjesec.

Tijekom protekle godine prodano je čak 95.546 jedinica, što je čak 51 % više nego protekle godine.

Najveća prodaja zabilježena je u susjednoj Italiji, gdje je u 2002 godini isporučeno 122.025 vozila, ili 22% više nego li u 2001. g.

Slijedi Velika Britanija sa 121.376 jedinica, a na trećem mjestu se nalazi Njemačka sa 100,098. Veliki porast prodaje Toyota je zabilježila i u Poljskoj, koja je povećala prodaju za 55%, i dosegla broj od 23,738 jedinica.

Istovremeno, Toyota je bila vodeća marka u 2002. godini i u Finskoj, Norveškoj, Grčkoj, Irskoj i Islandu, dok je prodaja na hrvatskom tržištu zabilježila povećanje od nevjerojatnih 243,5%, odnosno prodano je 2055 vozila u odnosu na 844 godini prije.
 
I za kraj, donosimo vam izjavu Dr Takisa Athanasopoulosa, izvršnog direktora Toyota Motor Marketing Europe (TMME): "Ključ ostvarenja cilja, od 790,000 prodanih automobila u 2003. godini, Toyota temalji na potpuno novom modelu Avensisa, te na prepoznatiljvim modelima Yarisa i Corolle. Također, nastaviti ćemo sa razvojem tehnologija budućnosti, kao što je hibridno pogodnjen model Prius, te revolucionarni Toyota D-CAT sustav čišćenja emisije dieselskih ispušnih plinova, a zahvaljujći europskim razvojnim i proizvodnim centrima, vjerujemo kako možemo ostvariti planove, prvenstveno osluškujući najrazličitije želje europskih kupaca".

Vezano
Vijesti  |  Tagovi

Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan

Najnovije