Toyota Wish – monovolumen koji ispunjava snove
PRIJE nekoliko dana Toyota je na japansko tržište lansirala novi monovolumen kompaktne klase. Sedmerosjed Wish u atraktivnom pakiranju donosi iznimnu uporabnost i izvrsne vozne osobine.
Osnovna misao vodilja pri konstruiranju ovog modela je bila "Ostvarenje želje" ("A Wish Comes True"), a sudeći po prvim snimkama, Toyoti je opet uspjelo napraviti automobil iz snova. Wish krasi dinamično i atraktivno odijelo, dok u unutrašnjosti donosi obilje prostora.ž
Dok je svaki komentar vanjskog izgleda suvišan, zaustavit ćemo se samo na brojkama. Wisk je dugačak 4.55 m, širok 1.695 m i visok 1.59 m. Ništa posebno, međutim međuosovinski razmak od čak 2.75 metra itekako je vrijedan spomena. Ne samo da je riječ o jednom od najljepših monovolumena, već i o jednom od najljepših Toyotinih modela u ovom desetljeću.
Uređenje interijera prati naznake postavljene na vanjskom dizajnu. U prijevodu to znači da je okruženje iznimno ukusno uređeno, a sportski detalji (karbonski umetci, profilirana sjedala...) samo dodatno podižu dojam. Kako je riječ o monovolumenu, Wish karakterizira vrlo komforan putnički prostor, koji u tri reda sjedala može prihvatiti pet odraslih osoba.
Drugi red sjedala ima mogućnost preklapanja u omjeru 60:40, te uzdužnog pomicanja sa hodom od 190 mm. Treći red sjedala također se može preklopiti (50:50), i to laganim pritiskom prekidača.
Model je iznimno bogato opremljen. To prije svega vrijedi sa stanovišta pasivne i aktivne sigurnosti, jer Wish u seriji ima prednje i bočne zračne jastuke, zračne zavjese, aktivne zatezače pojaseva , ABS, EBD...Za dobru zvučnu kulisu pobrinuo se JBL, dok se na listi dodatne opreme nalazi tek DVD sustav satelitske navigacije (glasovno upravljan) i kamera za vožnju unazad.
"Kao što svojim imenom daje naslutiti, WISH (Želja) je vozilo nove generacije razvoja, koje traga za kreiranjem idealnog vozila, sposobnog udovoljiti aspiracijama mnogih ljudi,…" rekao povodom predstavljanja modela glavni razvojni inženjer Takeshi Yoshida.
Prvi model iz nove generacije Toyotinih modela krasi mnoštvo modernih tehnoloških riješenja zahvaljujući kojima uz monovolumenske prednosti nudi i vrlo uvjerljive vozne karakteristike.
Najzaslužniji za to je moderan 1.8-litreni VVT-i motor (Variable Valve Timing-intelligent), koji zahvaljujući velikoj snazi, nudi tihu i nadasve udobnu vožnju u svim uvjetima opterećenja. Kupci na raspolaganju imaju i izvedbu sa pogonom na sve kotače, kod koje je zahvaljujući visokučinkovitoj regulaciji ostvarena savrsena kontrola prijenosa momenta na kotalče.
U skoroj budućnosti ponuda će biti proširena i nešto jačim 2-litrenim benzinskim agregatom. Suprotno očekivanjima, Wish nije rastrošan, čak ga je Ministarstvo poljoprivrede, infrastrukture i transporta ocijenilo iznimno prihvatljivim za okolinu, odnosno svrstan je u kategoriju vozila niske emisije ispušnih plinova.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati