IZ ZAGREBAČKE pivovare došlo je najveće osvježenje ovog ljeta - Ožujsko Q-pack® od litre i pol! Ovo veliko pivo za veliko društvo predstavljeno je u prirodnom ambijentu Boćarskog doma na "pikniku", kojem su prisustvovali novinari i predstavnici Zagrebačke pivovare.
"Budući da je započelo vrijeme ljetnih partija i roštilja, Ožujsko pivo pripremilo je osvježenje dovoljno veliko za cijelo društvo!
Sigurni smo da će naša najveća Žuja postati neizostavna na svim izletima, piknicima i party-ima ovog ljeta», izjavio je Željko Popović, brand manager popularne "Žuje". Uz neizbježan roštilj, kojeg je pripremao Mirko Fodor, veliko društvo u izletničku atmosferu uveo je popularni hrvatski rock band "Hladno pivo", poznatom himnom o roštilju.
Q-pack® pakiranja nude niz pogodnosti: praktična su i nelomljiva, te uz isti okus kao i u staklenoj boci, osiguravaju dobro poznatu svježinu najprodavanijeg piva u Hrvatskoj – Ožujskog piva! Q-pack® je registrirani zaštitni znak za QUALITY PACK - pakiranje vrhunske kvalitete, koje sprečava ulazak kisika u bocu i gubitak CO2, te jamči izvorni okus i svježinu piva. Dosadašnji prodajni rezultati pokazuju da su potrošači prepoznali kvalitetu i prednosti ovog pakiranja.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati