Venerin brežuljak - Guccijev adut u marketinškom ratu

Piše:
srijeda, 15.1.2003. 18:50
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Venerin brežuljak - Guccijev adut u marketinškom ratu

REKLAMA Toma Forda za Gucci ponovno je izazvala kontroverzu. Ovog puta čistunce je zasmetala reklama na kojoj su prikazane stidne dlačice manekenke Carmen Kass obrijane u oblik logotipa tvrtke Gucci.

Tvrtka Gucci u elitnom modnom časopisu Vogue objavila je reklamu (veliku sliku pogledajte ovdje) čiji je očit cilj izazivanje kontroverze veće od one koju je postigla konkurentska tvrtka YSL angažiranjem istog marketinškog genija.

Na adrese Guccija i Voguea pristižnu stotine protestnih pisama, a kompanije poput Mediawatcha zahtjevaju zabranu. Vogue objavljivanje reklame smatra tek nastavkom 80-godišnje tradicije objavljivanja provokativnih fotografija.

Reklama, u kojoj je glavnu ulogu odigrao venerin brežuljak manekenke Carmen Kass, fotografiran od strane Maria Testina, omiljenog fotografa princeze Diane, cilj je postigla tek djelomično, jer žensku golotinju puritanci bolje prihvaćaju od muške.


Carmen Kass

Da ne budemo licemjerni, priznajemo kako bi i nama gore prikazana reklama bila simpatična, dok donju ne bismo voljeli vidjeti na jumbo plakatima. Ženski dio redakcije, doduše, misli drugačije.

Fotograf Solvo Sunsbo, obavljajući zadatak za Yves Saint Laurent odnosno njihov parfem Opium, šokirao je javnost reklamom na kojoj je francuski sportaš Samuel de Cubber prikazan gol-golcat, s pripadajućim muškim organom rijetko viđenim na reklamama.