Vratite Turbo Limach Show

Piše:
petak, 30.10.2009. 23:00
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Vratite Turbo Limach Show

Foto: Nova TV

PREAMBICIOZNI roditelji koji su uvjerili svoju djecu da su centar svijeta, pokazali su svoju negativnu (i iritantnu) stranu već na samom početku večerašnje emisije Supertalenta. Klinci to shvaćaju preozbiljno pa izgovaraju samoljubive i teatralne izjave tipa "Volim vas" što prestaje biti simpatično istog trenutka kada vidite da je pravi talent u potpunosti izostao. Neprimjerenost je druga stvar koja je večeras poprimila novi oblik. Majušnu trbušna plesačica koja poput minijaturnog medvjeda pleše uz odraslog eksploatatora koji je samo korak udaljen od urlanja "igra mečka" večeras je prošla, a Merlić je trebao ostati pri svom izvornom stavu jer ovo je bilo pogrešno.

Drugim riječima, kada bi se pojavila djevojčica koja se vrti na štangi poput odrasle striptizete to bi također bio talent, ali talent koji vas tjera da se naježite jer počinjete se pitati u kojem ćemo trenutku povući granicu.

S druge strane, postoje i natjecateljice kao što je Gabrijela Hrženjak koja uistinu lijepo pjeva, ali jedanaest godina djeluje kao pogrešni uzrast za ovaj tip showa



No, pogledamo li realno, maloljetnici su redovito najsvjetliji trenuci inače potpuno nezanimljive emisije pa se postavlja pitanje ne bi li „Turbo limach show“ bio puno sretnije rješenje. Doduše, trebalo bi se potruditi i pronaći adekvatnu zamjenu za nervoznog, ali u svakom drugom pogledu prikladnog Sinišu Cmrka čiji su ispadi potkraj karijere postali neprihvatljivi, kako za djecu tako i za odrasle. Time bi se ubile dvije muhe jednim udarcem.

Za početak, eliminirali bi stariju ekipu koja se pokazala kao posebno netalentirana skupina koja iz emisije u emisiju dokazuje da svijet treba prepustiti mlađima. Ali ono što je važnije, klinci bi u drugačijem i za njihov uzrast primjerenijem okruženju djelovali daleko smislenije jer čim djecu maknete iz društva debeljuškastih muškaraca u mrežastim majicama i žena koje se vrte na štangi, stvari postaju simpatičnije jer maknuli ste taj perverzni element koji bode oči.

Nina Badrić djeluje kao Jadranka Kosor žirija



Nina Badrić djeluje kao Jadranka Kosor žirija. Suza suzu stiže, ali iz emisije u emisiju svima je sve jasnije da je cijeli show postao teren za odstrjel posljednjih ostataka onih koji su otpali iz sličnih natjecanja.

To se najbolje može vidjeti po tome što u emisiji koja bi trebala poslužiti kao reprezentativni primjer talenata okupljenih na audicijama, završavaju kriminalno neduhovite točke kao što je ona Marina Grigurovića koji pomislio da bi beživotno recitiranje spuštenih hlača mogao podvaliti pod talent. Stvari postaju kristalno jasne kada pogledamo kompletni pregled dosadašnjih audicija koji izaziva mnogo reakcija, ali oduševljenje i „ostajanje bez daha“ nisu u toj kategoriji.

Žiri može sto puta izjaviti „ovo je spektakularno“ ili „ne mogu vjerovati da na ovim prostorima postoje takvi umjetnici“, ali to određenu točku ne čini umjetničkim spektaklom

I možemo se složiti s Ninom Badrić  kada kaže „mislim da smo izabrali najbolje“, ali problem je u tome što to najbolje nije ništa posebno i vrlo je teško izdvojiti jednog kandidata koji je učinio nešto nesvakidašnje. Žiri može sto puta izjaviti „ovo je spektakularno“ ili „ne mogu vjerovati da na ovim prostorima postoje takvi umjetnici“, ali to određenu točku ne čini umjetničkim spektaklom. Možda je originalno vidjeti neko kulturno umjetničko društvo, limenu glazbu ili umirovljenike koji se ljube, ali u ovom kontekstu redom djeluju promašeno baš poput nimalo upečatljivih punk bendova koji svoje mjesto nisu uspjeli izboriti ni na natjecanju demo bendova.

I to je u pravilu ono što smo vidjeli svih ovih tjedana. Netalentirani natjecatelji koji smatraju da je izazivanje šoka talent, prosječni natjecatelji koji uspijevaju rasplakati ili šarmirati Ninu Badrić i talentirani klinci koji zaslužuju vlastiti show.