IAKO će ragbi mnogi svrstati u kategoriju najgrubljih i definitivno najmanje glamuroznih sportova na svijetu, njegovi znojni, nerijetko krvlju obliveni protagonisti postali su posljednja "meta" marketinških kampanja poznatih modnih kuća.
Jedan od prvih dizajnera koji je povjerenje poklonio macho ragbijašima bio je Giorgio Armani, koji je dizajnirao liniju neformalne odjeće za australsku ekipu, a potom angažirao i Talijane Maura i Mirca Bergamasca za zaštitna lica svoje linije naočala. Dečki su, naravno, pozirali bez majica. Za talijansku ragbi ekipu odjeću je pak dizajnirala modna kuća Valentino, u čijim kampanjama su igrači ipak nosili - odijela. Liniju polo majica posebno za ragbijaše kreirao je, naravno, tko drugi nego Ralph Lauren.
U čemu je tajna ragbijaša? U činjenici da su metroseksualci (a s njima i nogometaši) out. »Novi« muškarac je snažan, neuredan, nemaran, s ponekim ožiljkom i bez straha u očima. Ragbijaš.
M.F.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati