Zvijezda NBA lige Gordan Giriček premijerno će otvoriti bocu Stelle Artois

Piše:
srijeda, 4.6.2003. 14:08
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

U ČETVRTAK će u Golf Klubu "Dolina Kardinala" u Krašiću, poznati hrvatski košarkaš Gordan Giriček  premijerno otvori novodizajniranu bocu Stelle Artois. Otvaranju će prisustvovati pedesetak novinara iz svih hrvatskih medija i više od 150 poslovnih partnera Zagrebačke pivovare.

Od 1996. Stella Artois na hrvatskom tržištu neprestano bilježi rast potrošnje i rekordne rezultate. U potrazi za osvježenjem dizajna, svaka nova generacija različitih boca, etiketa i čepova Stelle pronalazila je nova i inovativna rješenja. Pritom je Stella uvijek pratila standarde tehnološkog napretka. Unatoč svim tim promjenama Stella Artois zadržala je savršenu harmoniju prepoznatljivog okusa i izrazitu pitkost.

Na putovanju do "Doline Kardinala" u luksuznom autobusu Stelle Artois novinari će i sami pokušati zamisliti kako izgleda nova Stellina boca, a njihove će kreativne crteže okupljeni uzvanici u Krašiću moći će i razgledati.

Posebnom će nagradom Zagrebačka pivovara nagraditi najmaštovitijeg među novinarima.

Premijerom nove boce Stelle Artois u Krašiću nastupit će nova era pijenja Stella Artois u Hrvatskoj. Još otkako ju je 1996. godine Zagrebačka pivovara počela uvoziti i distribuirati u malim volumenima, interes hrvatskih potrošača bio je iznimno velik, a potrošnja je neprestano rasla. Već 1997. godine počela je licenčna proizvodnja Stelle Artois u Zagrebačkoj pivovari, a ubrzo je Stella Artois prepoznata kao tržišni lider u kvaliteti i inovativnosti te čvrsto pozicionirana kao vodeće svjetsko premium pivo.

2003. godine Stella Artois ne predstavlja više samo prestižnu robnu marku već i sinonim za inovaciju.. Nakon lansiranja originalnih boca s termo osjetljivim etiketama, kao apsolutnom novinom na hrvatskom tržištu, uslijedile su i originalne nosiljke s pokrivnim kartonima.

Godine 2002. pojavila se u Hrvatskoj bezalkoholna Stella Artois, a 2003. donosi još jednu inovaciju – novo dizajniranu bocu.

Od, danas Stella Arotis nudi novu vrijednost za istu cijenu i dalje ostajući korak ispred, a Zagrebačka pivovara, kao dio treće u svijetu kompanije za proizvodnju piva – Interbrew, potvrđuje da je i dalje vodeća pivarska tvrtka u Hrvatskoj.

Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti

Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan

Najnovije