Insignia: Uspješna priča iz Opela

Insignia: Uspješna priča iz Opela

GODINU DANA nakon lansiranja Opelova Insignia se može pohvaliti brojnim nagradama, ali i odličnom prodajom. Bogata gama koju čine tri karoserijske izvedbe privukla je 230.000 kupaca, ali i osigurala vrh prodajne ljestvice segmenta kojem pripada u čak 11 zemalja.

Uspješan rezultat se preslikao i na hrvatsko tržište. Insignia je u prva četiri mjeseca ove godine zasjela na prvo mjesto hrvatskog tržišta u segmentu srednje klase zauzevši gotovo 18% tržišnog udjela.

Kako bi zadržala visok ritam, Insignia je dobila novo pojačanje. Ovogodišnja novost je izvedba koja kombinira prilagodljivi pogon Adaptive 4x4 s 2-litarskim CDTI motorom sa 160 KS. Nadalje, dizelski motori su dodatno unaprijeđeni, a sve s ciljem smanjenja vibracija i posljedične buke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U ponudi ostaje i 2.0 benzinski turbak od 220 KS u kombinaciji 4x4 pogona, opcija koju bira 45% kupaca uz ovaj motor. Aktivan pogon na četiri kotača poboljšava upravljanje i stabilnost u svim voznim uvjetima, a time i sigurnost vožnje.

Od ostalih inovacija ističu se još prilagodljivi sustav biksenonskih sigurnosnih svjetala AFL+ sa svojih devet programa rada, prednja kamera Opel Eye s upozorenjem pri napuštanju voznog traka te prepoznavanjem prometnih znakova. Tu su još ergonomska sportska sjedala, uvlačiva kuka za vuču prikolica te sustav pomoći pri stabilizaciji prikolice.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara