Kinezi i dalje kopiraju, presude na njihovu štetu nema
NARAVNO, Kinezi u smislu te osakaćene varijacije na temu Pagani Huayre nisu po prvi puta odlučili skratiti muke dizajnerima i jednostavno kopirati pojedine dijelove nekih automobila ili pak kompletne dizajne istih, te ih tržištu predstaviti pod nekim svojim imenom. Dapače, neki od modela koje kineski proizvođači automobila predstavljaju na tržište krajnje bezobrazno kopiraju sve i svašta, u čemu im pogoduje i država koja itekako dobro čuva vrijednosti dvostrukih mjerila.
Samim time niti jedan proizvođač
automobila koji su Kinezi dosad kopirali nije nikad uspio dobiti pozitivnu
presudu na tužbu za povredu autorskih prava i intelektualnog vlasništva, jer
kineske vlasti takvo ponašanje od „kapitalističkih zemalja“ jednostavno ne dopuštaju.
S druge strane ni sami proizvođači
automobila iz Europe, Japana i Amerike nemaju ni volje ni živaca ustrajati na
tužbama, jer bi kao nagradu za upornost u dokazivanju vlastitih prava
jednostavno od strane te iste dvolične vlasti bili izbačeni s najbrojnijeg
tržišta na svijetu, pa u tom slučaju ne bi bilo ni toliko željene zarade i opet
ne bi bilo dobro. No to je već drugi problem koji je vezan uz ljudsku pohlepu i
beskompromisnom „razvijanju“ poslovanja umjesto zadržavanja vlastitih stavova
kojima se pojedina marka na tržištu prezentira i štiti.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati