Najlojalniji su vlasnici japanskih vozila, a među luksuznima je Audi svetinja
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: 2018 Edmunds Trade-In Loyalty Report, Lexus,Toyota,Mazda
IAKO se kod nas najčešće mogu čuti ode njemačkim brendovima, preko Bare najviše povjerenja daju japanskim markama.
To su rezultati ogromne studije Edmunds Trade-In Loyalty Report koja je na temelju 13,9 milijuna transakcija automobila u razdoblju od 2007. do 2017. godine pokazala koje auto marke imaju najlojalnije poklonike.
Studija je potvrdila kako su najlojalniji vlasnici Toyota, Subarua i Hondi, a top 5 zaključuju dva američka branda poznata po pick-up modelima, Ram i Chevrolet.
Na drugom kraju ljestvice su Chrysler, Smart i Dodge te neznatno bolji Fiat i Mitsubishi. Primjera radi, lojalnost Chrysleru i Dodgeu se u ovih deset godina prepolovila.
Mazda je imala veliki skok na ljestvici, a najviše zahvaljujući modelu CX-5 koji je model s najvjernijim vlasnicima. Nakon što ga i prodaju vlasnici se najčešće odlučuju opet za kupovinu ovog modela, samo novijeg datuma.
U luksuznom segmentu kupci su najvjerniji Lexusu, a potom Audiju i Land Roveru. U stopu ih prate Mercedes, Porsche i BMW. Infiniti, Jaguar i Volvo imaju najmanje lojalnu publiku. Ovdje ćemo izdvojiti Audi koji u zadnjih deset godina bilježi najveći rast lojalnosti svojih klijenata, s 34 na čak 47%. BMW je također skočio, s 26 na 36%, dok je Mercedes pao s 49 na 39%.
Recimo i kako 37% vlasnika luksuznih automobila će pri idućoj kupovini kupiti auto iste marke, manje nego ikad prije.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Studija je pokazala još jedan zanimljiv trend. Lojalnost vlasnika automobila je u konstantnom padu i sada je najniža u posljednjih 8 godina. Udio automobila na tržištu novih vozila prošle je godine pao na 36%, što jasno pokazuje kako klasičan automobil više nije zanimljiv.
S druge strane, SUV-ovi su apsolutni hit, a čak 75% vlasnika pri zamjeni vozila opet gleda SUV model. Vjerovali ne, toliko lojalni više nisu ni vlasnici pick-up modela.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati