Nissan napao Teslu i njihov Model 3
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Nissan
U NISSANU smatraju kako je 1.000 USD uloga za narudžbu najnovijeg Teslinog modela bacanje novca kad već sada možete voziti električni automobil uz značajnu subvenciju.
Tako barem tvrdi najnovija reklamna kampanja koju je Nissan već pustio kroz najveće američke novine uključujući The New York Times, The Wall Street Journal i Los Angeles Times. Prema reklami u Nissanu smatraju da je puno pametnije odmah kupiti njihov Leaf, koji uz povoljniju cijenu nudi sasvim pristojnu autonomiju.
Ulazni model stoji 29.000 USD, a opremljen je setom Li-Ion baterija kapaciteta 24 kWh, što je dovoljno za autonomiju od 135 km. Leaf SV ima 30 kWh baterija i doseg s jednim punjenjem od 170 km, a starta od 34.200 USD. Uzimajući u obzir subvenciju minimalna cijena za Leaf je oko 22.000 USD i to uz 0% kamata ako se kupuje na kredit.
Podsjetimo, Nissan je pionir u implementaciji električnih pogona, a samo u električne module je u posljednjih osam godina uložio oko pet milijardi USD. Iako su planirali prodati oko 150.000 električnih vozila, pomalo neugledan dizajn i pad cijena nafte rezultirao je padom interesa za vozila sa električnim pogonom.
Prodaja Leafa je u Americi prošle godine pala za čak 43% i iznosila 17.269 primjeraka, a pad se nastavio i ove godine. Ameri su kupili tek 2.931 primjeraka, javlja Automotive News Europe.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati