Sportaš BMW-a i Toyote će koristiti kapacitatore
Informacije o željno iščekivanom hibridnom sportskom automobilu na kojem zajedničkim snagama rade BMW i Toyota počele su sve češće pristizati, a najnoviji izvještaji govore kako će nadolazeći model koristiti superkapacitatore u sklopu hibridnog pogona na sve kotače deriviranog od inačice koju koristi Toyotin trkaći Le Mans LMP1. Razvoj sustava nadgledat će Toyota, a superkapacitatori će pohranjivati kinetičku energiju koja će u kratkom vremenu biti dostupna za povećanje performansi.
###
Odluka o korištenju superkapacitatora donesena je zbog njihove sposobnosti da upijaju i otpuštaju kinetičku energiju brže od litij-ionskih baterija, a ujedno su lakši i manji te će lakše biti ugrađeni u karoseriju koju će razviti BMW.
Sustav će snagom najvjerojatnije snabdijevati BMW-ov 2.0-litreni, 4-cilindrični benzinski motor uparen s elektromotorom razvijenim po Toyotinim specifikacijama. U planu je i sekvencijalni ručni mjenjač dok će za sustav elektronike biti zadužena Toyota.
BMW će za karoseriju vjerojatno koristiti plastiku pojačanu ugljičnim vlaknima, a kako smo već pisali i na autoclick.hr, Toyotina i BMW-ova verzija automobila imat će različite stylinge. BMW-ov model bit će zamjena za ostarjeli Z4 dok će japanska jurilica postati nasljednik legendarne Supre. Oba modela pojavit će se 2017. godine.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati