Dobili na tisuće negativnih komentara, a s njima su odlučili učiniti ovo
Screenshot: YouTube
TVRTKA Honey Maid početkom početkom prošlog mjeseca emitirala je reklamu "This is Wholesome" (Ovo je zdravo) u kojoj su prikazali svoje viđenje obitelji.
U reklami su se tako našle različite vrste obitelji, od samohranih očeva, preko tetoviranih punk rock obitelji pa sve do homoseksualnih parova.
Tvrtka koja postoji više od 90 godina nije angažirala glumce već prave obitelji, a kao što možete pretpostaviti, njihova je reklama potakla mnoge da na njihovu definiciju obitelji reagiraju čistom mržnjom.
Desno orijentirana skupina "One Million Moms" (Milijun mama) bila je "uvrijeđena" reklamom rekavši kako je riječ o "udarcu milijunima američkih obitelji" širenjem "homoseksualne agende", a neki su rekli kako je reklama "odvratna" i išli toliko daleko da su ih usporedili sa Sotonom.
Njihov odgovor? Isprintali su negativne komentare i s njima učinio ovo:
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati