"Oda radosti": Promotivni film Hrvatske turističke zajednice osvojio pet različitih međunarodnih nagrada

KLJUČNI PODACI
  • "Oda radosti" proglašena je najboljim promotivnim filmom do sedam minuta te najboljim hrvatskim turističkim filmom do sedam minuta
Piše: B.La
srijeda, 18.7.2012. 11:00
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

"Oda radosti": Promotivni film Hrvatske turističke zajednice osvojio pet različitih međunarodnih nagrada

Foto: Hrvatska turistička zajednica

NAKON niza međunarodnih priznanja, promidžbeni film Hrvatske turističke zajednice, "Oda radosti" početkom ovog mjeseca osvojio je dvije nagrade i na domaćem terenu. Na prvom izdanju Zagreb Tourfilm Festivala, održanom od 4. do 6. srpnja, u jakoj konkurenciji filmova iz brojnih zemalja, "Oda radosti" proglašena je najboljim promotivnim filmom do sedam minuta te najboljim hrvatskim turističkim filmom do sedam minuta.

Zaključno sa Zagreb Tourfilm Festivalom u organizaciji Balduči filma i TZG Zagreba te pod visokim pokroviteljstvom Predsjednika RH Ive Josipovića, "Oda radosti" od trenutka lansiranja do danas osvojila je ukupno pet međunarodnih nagrada, među kojima je najprestižniji turistički Oscar osvojen na Međunarodnom festivalu turističkog filma koji se svake godine održava u okviru turističke burze ITB u Berlinu. Uslijedila je nagrada za najbolji promidžbeni turistički film na VII. Međunarodnom "Film, Art & Tourism Festival - FilmAT" u Varšavi te Grand Prix 50. Međunarodnog festivala turističkog filma u Lecce-u, Italija. Dvije nagrade na Zagreb Tourfilm Festivalu zaokružile su priču te dodatno naglasile činjenicu da produkcijom turističko-promidžbenih materijala nimalo ne zaostajemo za najboljim svjetskim praksama, već dapače, da namećemo nove standarde i trendove.

U režiji Hrvoja Hribara, uz snimatelja Mirka Pivčevića i zahvaljujući nadahnutoj glazbenoj izvedbi čelistice Ane Rucner koja je i dala ideju za projekt, "Oda radosti" film je emocije i estetike kadra, koji predstavlja ljepote svih krajeva Hrvatske. U filmu koji traje ukupno 4,5 minute sudjeluju i Zagrebačka filharmonija, zbor Ivan Goran Kovačić, kao i glazbenici na našim autentičnim narodnim instrumentima poput gajdi, sopila ili lijerice koje je snimio Stjepan Večković. Izmjena pejzaža od svitanja na Dunavu do prepoznatljivih motiva hrvatskog Jadrana praćena je tako glazbom neslužbene himne Europske unije, Beethovenove "Ode radosti", čime se Hrvatska predstavlja kao nova turistička zvijezda EU. 


Komentari (13)
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.

  • jebezlivec   Objavljeno prije 2 godine
     da je ne znam sta u spotu, uvjek ima dezurnih pljuvaca kojima nista ne valjavolim te lijepa nasa (ne tvoja) hrvatsko


  • StalniKomentator   Objavljeno prije 2 godine
    spot je ok. ima kažem poneka dionica i slika koje su super kadrovi..ali pomalo je konfekcijski na eurovizija šemu promidžbe.


  • StalniKomentator   Objavljeno prije 2 godine
    mogli su to odsvirati i na onim autohtonim etno instrumentima koji s epojavljuju ..koju dionicu ili par sekundi.


  • yxwq   Objavljeno prije 2 godine
    Bolji su mi bili pretprošle godine. Nije loše ali mogle je i bolje.VOLIM TE HRVATSKA!!!www.   youtube.   com      /watch?v=SES1LVoRjNw


  • jebezlivec   Objavljeno prije 2 godine
       hehehe ja ulupavam samo u kredit za stan...daj ohladi malo covjeceanalna terapija je ono sto tebi treba


  • StalniKomentator   Objavljeno prije 2 godine
    sobarice, ste vidli :D 


  • jebezlivec   Objavljeno prije 2 godine
     tebi je cudno da netko voli svoju zemlju, seljacinokakvo placanje? lijep filmic i zdravomozda i tvoji naprave neki uredak o tvojoj zemlji

Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
 

Lajk

Kradljivica srca
Kradljivica srca
Najnovije