Reklama o kojoj se priča: Kada je "raditi bilo što kao žena" postalo uvreda?
Screenshot: Youtube
#LIKEAGIRL reklama je koja se uspjela istaknuti među tisućama njih koje prodaju proizvode golotinjom i seksepilom.
Kampanja #LikeAGirl nagrađena je nagradom Emmy u kategoriji najbolje reklame. Bila je prikazana i na nedavno održanom Super Bowlu, važnom marketinškom prostoru kada je pred malim ekranima na tisuće i tisuće Amerikanaca.
O čemu se radi? Reklama je zapravo provedena kao mali eksperiment među mlađim i starijim djevojčicama koje su imale zadatke poput bacanja lopte, trčanja ili drugih tipično muškim stvarima u kojima bi se ženski spol ismijavalo.
Kada je "raditi bilo što kao žena" postalo uvreda? Pitala se i sada redateljica reklame. To što je Emmy nagradio reklamu za higijenske uloške u javnosti je prihvaćeno s oduševljenjem kao pravi feministički bunt koji ističe kako je ženska moć stvarna.
Podsjetite se još jednom o kojoj je reklami riječ. Sasvim je prigodna na današnji Dan žena.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati