Fitness tajne poznatih cura

Fitness tajne poznatih cura

Foto: GQ, Esquire, Instagram, Shutterstock

BEZ obzira na to šetaju li po modnoj pisti ili nastupaju pred tisućama fanova, slavne djevojke uvijek moraju biti u besprijekornoj formi. Otkrij kako im to uspijeva!
 
Beyonce - pliometrija
 
 
Njen osobni trener Marco Borges otkrio je kako Beyonce radi intervalni sprint i čučnjeve pomoću vlastite težine, a najbitniji dio treninga su pliometrijske vježbe.
 
Anne Hathaway - različito trajanje odmora
 
 
Neke od najboljih fitness tajni često su vrlo jednostavne. Anne Hathaway tako radi stanke između setova koje variraju od 20 sekundi na početku treninga, do čak 60 sekundi pri samom kraju. 
 
Adriana Lima - preskakanje vijače
 
 
Adriana Lima često izjavljuje kako je za njenu fit formu zaslužna - vijača. Ovaj praktični rekvizit uvijek nosi u torbi, te vježba kad god stigne.
 
Reese Witherspoon - fokusiranje na jedan mišić
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
 
Za bolje rezultate, Reese za jedan mišić radi 3 seta s 4 različite vježbe. 
 
Halle Berry - svakodnevno vježbanje
 
 
Svakodnevno vježbanje pomaže zgodnoj glumici da uvijek bude u top formi. Ovakav način vježbanja ne bira naporne vježbe i bolji je od nekoliko intenzivnih treninga tjedno.
 
Eva Mendes - utezi na jednoj strani
 
 
Harley Pasternak, osobni trener Eve Mendes, preporučuje vježbanje jedne ruke ili jedne noge, umjesto istovremenog vježbanja obje strane. 
 
Chloe Sevigny - jutarnji kardio trening
 
 
Vježbanje na prazan želudac nije uvijek dobra ideja, no Greg Miele, osobni trener Chloe Sevigny, preporučuje malo kardija prije doručka. Metabolizam možeš ubrzati i kavom prije kardio treninga, no nikad nemoj raditi vježbe snage dok nešto ne pojedeš.
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara