Jednostavna rutina za žene: Bučicama do zategnutih mišića

Jednostavna rutina za žene: Bučicama do zategnutih mišića

Foto: Shutterstock



INTERVALNE rutine s utezima mogu biti odličan alat za istovremeno sagorijevanje masnih naslaga, izgradnju mišića i povećanje izdržljivosti, pogotovo kod rekreativaca. Takav trening izaziva snažan metabolički odgovor što zahtjeva veliku potrošnju kalorija i aktivaciju mišića.
Upravo zato, nemojte biti jedna od onih žena koje izbjegavaju utege, već ih iskoristite na najbolji mogući način da dođete do svog cilja- zategnite mišiće i riješite se masnih naslaga.

Ovu jednostavnu rutinu možete raditi i kod kuće, sve što vam treba su dvije bučice. Jedan se krug sastoji od sljedećih vježbi:

Obrnuti iskorak
Rumunjsko mrtvo dizanje
"Good morning"
Prednji čučanj

Tekst se nastavlja ispod oglasa
"Military press"
veslanje u pretklonu
Potisak s poda


Napravite 6 ponavljanja svake vježbe te ih izvodite jednu za drugom bez pauze. Nakon kruga napravite pauzu od 90 sekundi pa ponovite vježbe. Napravite 3 treninga tjedno; prvi tjedan napravite 3-4 kruga, ovisno o tome u kakvoj ste formi, a onda svaki tjedan dodajte po jedan krug i jedno ponavljanje više na svakoj vježbi. Vježbe će snažno aktivirati cijelo tijelo, a posebice noge i stražnjicu.

Pogledajte kako to izgleda u videu:


  

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara