Kokos - bogat izvor kalija!

Kokos - bogat izvor kalija!

Foto: Shutterstock

KOKOS je izuzetno hranjiva namirnica koja će ti pomoći da treniraš jače i brže izgubiš višak kilograma.

Kokosova voda odličan je izvor lako probavljivih ugljikohidrata, te ima manje kalorija i više kalija od većine sportskih napitaka. Kalij sprječava grčeve u mišićima pa je upravo taj višak kalija (kao i onaj u bananama) potreban za vrijeme napornog treninga.

Kokosovo ulje bogato je masnim kiselinama koje su napravljene od vrste triglicirida koji pomažu brže sagorjeti višak kalorija. Kokos je pun hranjivih tvari, no i poprilično je kaloričan pa ipak treba pripaziti s dnevnim unosom.

Osim što će ti dati energiju i sagorjeti masnoće, pomoći će ti i pri reguliranju probave, borbi s bakterijama i prevenciji srčanih bolesti. 

Nutricionistička vrijednost (45 g):

Kalorije: 159

Masti: 15 g

Proteini: 1 g

Ugljikohidrati: 7 g

Prije treninga pojedi ovaj odličan jogurt s kokosom i đumbirom!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sastojci:

1/4 žlice svježeg, naribanog đumbira

1.5 dl grčkog jogurta

šalica svježeg ananasa

pola šalice crvene kvinoje (skuhane)

1 žlica kokosa

1 žlica oraha makadamije

Upute:

Dodaj sve sastojke u grčki jogurt i dobro promiješaj.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara