Loše navike zbog kojih se (još uvijek) debljamo zimi

Loše navike zbog kojih se (još uvijek) debljamo zimi

Foto: Shutterstock 

PRAZNICI su odavno gotovi, a ti se još uvijek teško pridržavaš zdravih navika? Niske zimske temperature igraju veliku ulogu u tome, te mogu znatno otežati gubitak viška kilograma - ljudi provode manje vremena na svježem zraku i više vremena zatvoreni u svoja četiri zida. Izbjegni debljanje zimi izbjegavajući neke od ovih loših navika.
 
Manje voća i povrća
 
Nedostatak nutrijenata zbog manjeg unosa voća i povrća često se manifestira kao glad. Tijelu nedostaje vitamina i minerala, pa se potrudi jesti što više različitog voća i povrća. Biraj svježe sezonske namirnice i omiljene zaleđene proizvode (ne brini, zaleđeni proizvodi imaju istu količinu nutrijenata poput svježih).
 
Zimska depresija
 
Kraći dani i niske temperature uzrokuju pad serotonina, a to često vodi do lošeg raspoloženja, umora ili čak depresije. Probaj što više vremena provesti na suncu, hodati barem sat vremena dnevno ili joggirati prije posla. Uz to, dobro je jesti i hranu bogatu omega-3 masnim kiselinama poput pastrve i lososa.

Previsoka temperatura na termostatu
Tekst se nastavlja ispod oglasa
 
Držiš li svoj dom na temperaturi od 24 stupnja ili više? Smanji grijanje jer tijelo troši više kalorija pokušavajući se zagrijati. Izvedi psa u šetnju ili hodaj do posla, ovakve male promjene pomoći će ti da izgubiš i do 100 kalorija više.

Dehidracija
 
Baš kao što ljeti nigdje ne idemo bez bočice vode, tako i zimi treba unositi dovoljno tekućine radi hladnog, suhog zraka. Žeđ se često zamijeni za glad, pa jedemo nepotrebnu hranu umjesto da popijemo malo vode. Dnevno popij barem 2 litre vode, te jedi hranu s puno tekućine - juhe te voće i povrće poput jabuka i celera.

Manje vježbanja
 
Čak i ako ne propuštaš trening, cjelodnevno izležavanje u stanu pridonosi padu razine aktivnosti. Svakodnevno napravi barem 10000 koraka, te isprobaj zimske sportove - sanjkanje, skijanje ili čak grudanje s djecom. Ako ne želiš izlaziti van, vježbaj na traci za trčanje ili steperu gledajući svoju omiljenu seriju.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara