Male promjene za veliki uspjeh

Male promjene za veliki uspjeh
Foto: Shutterstock
 
GOTOVO da ne postoji iznimka koja barem jedanput u životu nije rekla: "Dosta, od ponedjeljka idem na dijetu!".
 
Ipak, reći je jedno, a napraviti i na koncu održati obećano, sasvim je druga priča. Ponedjeljak je došao, zapravo, već je i prošao, a vaša dijeta, novi početak ili kako god nazivate projekt izgradnje "boljeg ja", pao je u drugi plan. I to već za vrijeme ručka.
 
Ne, ovaj put prepreka nije volja, jer zaista ju imate. Mislim, udajete se. Imate maturalnu večeru. Što god. Rok je dva mjeseca do ključnog datuma i jasno da ste motivirani, pa već imate haljinu u koju trebate "stati". Samo... ne znate kako. Koji je taj prvi korak? Što se uopće očekuje od vas?
 
Milijun pitanja, a odgovori u vašoj glavi mogu se nabrojati na prste jedne ruke. Svjesni smo toga da smo različiti. Vježbe i određena prehrana ne djeluju jednako na svakoga od nas. Ono što pali kod vaše susjede ne mora nužno paliti i kod vas, i obrnuto. Ipak, postoji nekoliko generalnih pravila, prokušanih trikova. Prakticiraju ih pojedinci koji bez nepotrebnog stresa (i noćnih mora) provode svoj "fitness lifestyle".
 
Zanimljiva je predodžba promjene životnog stila kod velikog broja početnika. Ne, ne morate spavati na čavlima, trčati na -15 i jesti koprive. Potrebno je samo malo maštovitosti, dobre volje i kao kruna uspješnosti - organizacije. Pročitajte nekoliko poteza koje su ozbiljni vježbači odavno usvojili. S njima ste definitivno na dobitku! Pa, vrijeme je da pokušate i vi.

1. Proljetno čišćenje kuhinje
 
Ostaci hrane s prošlotjedne svadbe, paketi čipsa preostali od dječjeg rođendana vašeg sina ili one kobasice i polupopijeno pivo od sinoćnje utakmice... sve to nema što tražiti u vašem frižideru, a kamoli u želucu. Riješite se napasti, napunite spremnike zdravima namirnicama. Budite spremni na vrijeme.
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
2. Reducirajte san
 
Ako ranije ustanete možda ćete odraditi jutarnji trening. Ako ustanete ranije gotovo sigurno ćete imati vremena za doručak, koji je neophodan ako želite živjeti zdravo. Onih sat vremena mira, bez urlajućeg šefa ili plačljivog dvogodišnjaka, kada možete u miru popiti kavu, pročitati novine i pregledati e-mail poruke neprocjenjivo je. Da biste sami sebi priuštili takav luksuz, odrecite se kasnonoćnih sati i, ranije na počinak! Bez isprike!
 
3. Organizirajte svoje obroke
 
Jedan dan u tjednu (nekoliko sati) posvetite kupovini, planiranju tjednih obroka te pripremi istih. Skuhajte veću količinu piletine/povrća/riže, spakirajte ih u plastične posudice te pohranite u frižider ili zamrzivač. Dnevno samo dodajte dodatke već pripremljenoj "bazi" i uštedjet ćete golemu količinu vremena. Dragocjene trenutke posvetite djeci/prijateljima/kućnom ljubimcu, a ne vaganju integralne riže. Odredite prioritete i reorganizirajte se.

4. Birajte način provođenja slobodnog vremena
 
Govorim o slobodnom vremenu koje provodite van posla, teretane ili bilo čega što smatrate nekom vrstom obveze, a koje nije određeno za vaš uobičajeni hobi. Izvedite dijete u park. Prošećite s mužem. Umjesto u McDonalds, idite s prijateljicom u prirodu, ponesite dekicu i voćnu salatu "za van". Umjesto četiri čaše žestokog pića s gaziranim sokom,  odlučite se za dvije čaše crnog vina. Male preinake koje neće utjecati na vaš društveni život, ali hoće na vaše zdravlje!
 
5. Recite sami sebi: vježbat ću svaki dan
 
...što ne znači da ćete zaista vježbati svaki dan. No ako sami sebi zacrtate: vježbat ću tri puta tjedno, šansa da ćete preskočiti jedan ili dva treninga vrlo je velika. Ako u glavi imate pola sata dnevno odvojeno za vježbu i računate na to, gotovo sigurno ćete odraditi barem četiri treninga tjedno. Mala psihološka igrica koja zaista djeluje!

Izvor: building-body.com

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara