Naučite jednom zauvijek: Kako se izvodi bočno podizanje ili letenje?

Naučite jednom zauvijek: Kako se izvodi bočno podizanje ili letenje?

Foto: Shutterstock

BOČNO podizanje ili letenje vrlo se često pogrešno izvodi. U ovom tekstu ću pokušati ukazati na najčešće pogreške pri izvođenju ove vježbe, te dati par savjeta za pravilno izvođenje.

Greška broj jedan: okretanje palca prema stropu
 
Ovako se opterećenje prebacuje na prednju glavu ramena, a kako ona odrađuje većinu posla ne samo kod potisaka za ramena, već i kod većine potisaka za prsa, ovako je možete pretrenirati, ili previše razviti, na uštrb srednje glave, što će dovesti do neproporcionalno razvijenog deltoidnog mišića.

Greška broj dva: prejako savijanje ruke u laktu
 
Nastaje uglavnom zbog korištenja prevelikih težina. Lakat TREBA biti lagano savijen (oko 15 stupnjeva), ali ako ne možete izvesti pokret bez savijanja lakta pod 90 stupnjeva, koristite preveliku težinu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
 
Kako pravilno izvoditi ovu vježbu?
 
Ruke lagano savijte u laktu (oko 15 stupnjeva) kako bi se smanjio stres na zglob lakta. Težinu podižite snagom srednjeg ramena, bez ili uz što manji zamah tijelom. U gornjem/završnom položaju, laktovi moraju biti u istoj visini sa šakama, ili čak malo iznad njih, a palčevi nagnuti prema podu i u nižoj poziciji od malog prsta na ruci. Jedan koristan trik; zamislite da su jednoručni utezi boce s vodom. Cilj je da tijekom cijelog pokreta vodu konstantno izlijevate iz boce, što nalaže rotaciju šake tako da je palac niže od malog prsta.
 
Izvor: Fit-Team
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara