Petominutni trening sa stolicom: Efikasne vježbe za ured ili sobu!

Petominutni trening sa stolicom: Efikasne vježbe za ured ili sobu!
Foto: Screenshot YouTube
 
ŽELIŠ promijeniti uobičajenu rutinu ili jednostavno nemaš vremena za odlazak u teretanu? Ovaj kratki trening odličan je izbor jer oduzima samo pet minuta, a od opreme ti je potrebna samo obična stolica.
 
Osim što će te dobro istegnuti, ovaj trening ubrzat će metabolizam i oblikovati cijelo tijelo, a s obzirom na to da traje zaista kratko, možeš ga ponavljati kad god uhvatiš malo slobodnog vremena kod kuće ili na poslu. 
 
Vježbe:
 
Dipsevi
 
- stani tako da je stolica iza tebe, a ti se rukama oslanjaš na nju. Noge neka budu u širini ramena, a tijelo u polusjedećem položaju. Učvrsti trbušne mišiće i počni se spuštati tako da stražnjicom gotovo dotakneš pod. Ponovi 10 puta.
 
Iskorak sa skokom
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
- Umjesto običnog iskoraka sa skokom, sada radimo iskorak sa stražnjom nogom podignutom na stolicu. Pripazi na čvrstu formu i napravi 10 ponavljanja desnom i lijevom nogom.
 
Skok sa stolicom
 
- rukama se drži za stolicu, te skači s lijeve na desnu stranu, podižući noge što više možeš. Napravi 10 ponavljanja.

Povlačenje koljena na stolici
 
- oslanjajući se nogama na stolicu, stani u poziciju skleka. Povlači jedno pa drugo koljeno sa strane, tako da ih podigneš što bliže rukama. Ponovi 10 puta.
 
Nakon što završiš s ovim vježbama, ponavljaj ih istim redoslijedom do isteka vremena. Pogledaj video s detaljnim uputama te pripazi da uvijek imaš pravilnu formu! 
 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara