Razvlačenje na klupici - najbolja vježba za moćna prsa!

Razvlačenje na klupici - najbolja vježba za moćna prsa!

Foto: Shutterstock 

RAZVLAČENJE (letenje) na klupici je izvrsna vježba za prsne mišiće koja pomaže izgraditi velike mišiće prsa. Naime, široka ramena i snažna prsa ono su što svaki muškarac želi, a prsni se mišići smatraju pokazateljem snage i muževnosti.
 
Prsa (pectoralis) sastoje se od dva dijela mišića: pectoralis majora i pectoralis minora. Osnovna funkcija ovog mišića je pokret kojim ruku privodimo ispred prsa.
 
Razvlačenje na kosoj klupi je odlično za oblikovanje prsnih mišića, a djeluje i terapeutski jer, osim što definira mišiće, ona ih i rasteže. Istezanje prsnih mišića dobro je zbog fleksibilnosti prsnog koša, tj. za pravilniji i bolji rad pluća.
 
Opis vježbe:
 
Lezite na klupu, stopala čvrsto na podu. Glava, ramena i stražnjica moraju biti na klupi. Primite bučice u ruke, palčevi neka su okrenuti prema gore. Podignite bučice iznad prsa. Zatim spuštajte bučice s lagano savijenim laktovima. Spustite ih do razine ramena te ih podižite do polazne točke, ravno iznad prsa.
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ako želiš potpuni trening za prsa, uz ovu vježbu izvodi i potisak, kosi potisak te dips.
 
Primjer rutine treniranja:
 
Potisak na benchu: 3 serije, 10,8,6 ponavljanja
Kosi potisak: 3 serija, 10,8,6 ponavljanja
Dips s težinama: 2 serije, 10 ponavljanja
Letenje bučicama: 2 serija, 8 ponavljanja
 
Izvor: Fit-team
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara