Trening Jennifer Lopez: Seksi vježbe za čvrsto tijelo

Trening Jennifer Lopez: Seksi vježbe za čvrsto tijelo
Foto: Billboard
 
LIJEPA J.Lo uvijek je u fit formi, a sad znamo i kako joj to uspijeva!
 
Jennifer ponekad vježba i do 6 sati dnevno, a tijelo najčešće oblikuje pilatesom i plesanjem. Plesanje je njena velika ljubav, pa uživa provoditi sate i sate uvježbavajući koreografije za nastupe.
 
Njen uobičajeni trening podijeljen je na tri dijela:
 
1. Pilates s trenericom Tracy Anderson (30-60 min)
2. Trening snage (30 min)
3. Plesne vježbe / uvježbavanje koreografije (2-4 sata)
 

1. Pilates

 

Ako želiš dodatno otežati vježbe, dodaj nožne utege ili bučice. J.Lo radi najmanje 30 ponavljanja svake vježbe.

2. Trening snage

Jennifer svaki dan radi na drugom dijelu tijela. Posebno se posvećuje oblikovanju ruku, nogu, stražnjice i trbušnih mišića. Cilj ovih vježbi je istovremeno aktiviranje što više mišićnih skupina, jer se tako sagorijevaju masti i oblikuje cijelo tijelo.

Ruke:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Noge:

Stražnjica:

Trbušni mišići:

3. Plesne vježbe

Osim što ćeš se zabaviti, plesanjem ćeš sagorjeti jako puno kalorija i masti.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara