Index Fit
Fit

Želite izgledati 9 godina mlađe? Ovo je jedini način kako ćete to postići

S.G. / PETAK, 19.05.2017 16:00 Neki možda neće biti sretni ovim rezultatima, no svakako će nakon što vam ih otkrijemo, razmisliti o tome da postanu aktivniji nego sada, jer...
  

Foto: Instagram

NARAVNO, ako želite to postići prirodnim putem.
 
Neki možda neće biti sretni ovim rezultatima, no svakako će nakon što vam ih otkrijemo, razmisliti o tome da postanu aktivniji nego sada jer... Oni koji se bave višim stupnjevima vježbanja, imaju i priliku izgledati 9 godina mlađe od onih koji se time ne bave.
 
 
Istraživanje je provedeno na Sveučilištu Brigham Young u američkoj saveznoj državi Utah, gdje su istraživači pregledali podatke čak 6000 ljudi, u dobi između 20 i 84 godine.
 
Oni koji su se bavili redovitim vježbanjem višeg intenziteta imali su "mlađe stanice", odnosno biološku starosnu prednost od 7 godina, u usporedbi s onima koji su se bavili umjerenom i laganijom tjelovježbom, kao i 9-godišnju prednost u odnosu na one koji se nisu bavili nikakvom tjelovježbom.
 
 

Objavu dijeli Fitness & Health (@fitnessgirlsmotivation)

 
Mali dio naših stanica čine telomeri, krajevi linearnih kromosoma eukariota. Glavna je zadaća telomera očuvanje integriteta kromosoma, a time i stabilnosti genoma. U stanicama koje se dijele, telomeri se pri svakoj diobi djelomično skraćuju. Zbog toga se u stanicama koje imaju neograničen broj dioba, telomeri stalno produljuju pomoću enzima telomeraze. Somatske (tjelesne) stanice nemaju aktivne telomeraze - kad se njihove telomere skrate ispod određene duljine koja im narušava strukturu, stanični mehanizmi popravka DNA prepoznaju ih kao oštećenje DNA i trajno spriječe daljnje diobe stanice.
 
A upravo su telomeri bili u središtu pozornosti znanstvenika koji su ustanovili da su oni duži kod onih ljudi koji su bili vrlo aktivni, dok je analiza pokazala kako nema značajne razlike u njihovoj duljini kod onih koji su umjereno vježbali ili nisu uopće vježbali.
 
 
Za žene su visoke aktivnosti podrazumijevale 30 minuta trčanja dnevno, 5 dana u tjednu, dok su za muškarce podrazumijevale sve isto, ali 10 minuta više.
 
"Ako želite vidjeti prave rezultate usporavanja vašeg biološkog starenja, malo vježbe neće vam pomoći u tome. Morate vježbati redovito i što intenzivnije", zaključak je istraživača.
 
Dakle, sve te kreme i napici sigurno imaju ulogu u ublažavanju procesa starenja, no želite li biti mlađi na staničnoj razini, znate što vam je činiti.
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU