Index Fit
Prehrana/Dijete

Želite li znati što fitness eksperti jedu za međuobroke?

F.P. / SRIJEDA, 03.01.2018 11:57 Kad je vrijeme za međuobrok imate li uvijek pri ruci zdrav odabir ili vam često nedostaje dobrih ideja što ponijeti sa sobom na posao, kupiti u pauzi ili pojesti prije/poslije treninga?
  

Foto: Instagram

VRIJEME je za međuobrok.

Kad je vrijeme za međuobrok imate li uvijek pri ruci zdrav odabir ili vam često nedostaje dobrih ideja što ponijeti sa sobom na posao, kupiti u pauzi ili pojesti prije/poslije treninga?

Ako ne znate, donosimo vam ideje 6 fitness stručnjaka koji su rado otkrili što najčešće biraju za međuobrok.

Jera Foster-Fell - instruktorica SoulCyclea

"U torbi uvijek imam sušenog voća, a najdraži mi je sušeni mango. Njega obavezno jedem oko 20 minuta prije treninga jer sadrži jednostavne ugljikohidrate koji brzo podižu energiju tako da mogu učinkovito raditi i trenirati. "

 

 

A post shared by JERA FOSTER-FELL (@jera.bean) on

 

Gunnar Peterson - osobni trener

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
"Kad god mi treba gorivo da mogu dati svoj maksimum, biram maslac od badema provjerenih proizvođača, dok nakon treninga najviše volim pojesti kvalitetne proteinske pločice."

 

A post shared by Gunnar Peterson (@gunnarfitness) on

Nadia Murdock - fitness trenerica

"Šaka badema brzo rješava glad i podiže energiju, a jednako zadovoljava ako vas uhvati želja za slatkim ili slanim", rekla je i otkrila je da uz njih uvijek nosi i malo grožđica, dok poslije treninga najčešće pojede komad pečene piletine, zbog proteina kojima potiče rast mišića nakon treninga. A da bi namirila potrebu za vlaknima, uglavnom pojede jabuku s bademima i malo maslaca od kikirikija. To je uvijek jako zasiti.

 

A post shared by NADIA MURDOCK (@nadiamurdock) on

Anna Kaiser - osnivačica AKT-a

U nedostatku vremena najčešće sa sobom nosi vrećicu čistih proteinskih grickalica koje jede kroz dan i njima zadovoljava svoje potrebe za proteinima. 

 

A post shared by Anna Kaiser (@theannakaiser) on

Latham Thomas - slavna doula i joga ekspert

"Moj najdraži zalogaj su začinjene pečene sjemenke bundeve koje radim sama. Obožavam njihovu hrskavost i okus, a osim proteina od kojih sam sita, sjemenke bundeve su odličan izvor triptofana koji regulira raspoloženje tako da se i s te strane njima punim dobrim gorivom za maksimalnu dnevnu učinkovitost."

 

A post shared by Latham Thomas (@glowmaven) on

Elisabeth Halfpapp - suosnivačica Core Fusiona

"Budući da sam stalno u pokretu, u torbi uvijek imam nešto za brzinski zadovoljiti potrebe poput maslaca od kikirikija, tamne čokolade i vrećice neslanih badema." 

Chris Sainsbury - trener i suvlasnik CrossFita Kingsboro u New Yorku

"Ako je u pitanju dan u kojem planiram intenzivno vježbati, jedem manje. Prije treninga pojedem četvrtinu banane, a poslije salatu s avokadom i komad ribe. U dane kad vježbam jako, dva sata prije treninga napunim se s puno ugljikohidrata - slatkog krumpira i povrća te pojedem dobre proteine i masti iz lososa.

Poslije treninga osjećam veliku potrebu za hidratacijom i energijom pa tad obično napravim smoothie od puno bobičastog voća i maslaca od badema, što mi daje dosta energije i ugasi žeđ. 

 

 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU