Hrvati na PornHubu: Volimo "milfače", Hrvatice, Lisu Ann i "trajemo" oko osam minuta

Hrvati na PornHubu: Volimo "milfače", Hrvatice, Lisu Ann i "trajemo" oko osam minuta

Screenshot: PornHub/Press

POPULARNA porno stranica PornHub objavila je statističke podatke vezano za preferencije posjetitelja po zemljama, a među njima su se našli i "jednoruki surferi" iz Hrvatske.

Što se tiče broja posjetitelja, nismo baš previsoko pozicionirani na tablici (tek 51. mjesto), ali to je s obzirom na broj stanovnika i razumljivo. Ono što je "bitno" jest da se na stranicama zadržavamo u prosjeku osam minuta i 17 sekundi (svjetski prosjek je devet minuta i 16 sekundi). U Zagrebu se zadržavaju najkraće (42 sekunde manje od prosjeka), a u Splitu i Dalmaciji pornografiji su najpredaniji (sedam sekundi dulje od prosjeka).

Zanimljivo je spomenuti i da smo po broju ženskih posjetitelja (24 posto) čak za 1 posto bolji od svjetskog prosjeka.

Ipak, dominiraju mužjaci, a njihove omiljene kategorije su "MILF", "teen" i "mature", dok su "big dick" i "lesbian" na četvrtom i petom mjestu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zanimljivo je spomenuti i da, za razliku od, primjerice, Velike Britanije, gdje posjetitelji sadržaj gledaju u kasnim noćnim satima, Hrvati u pornografiji najčešće uživaju poslijepodne (između 14 i 16 sati), a omiljeni dan im je ponedjeljak. Nedjelja je najslabija i to je vrijeme za druženje s obitelji.

Nismo se baš pretrgli ni oko Božića i Nove Godine, ali na PornHubu ističu da je to i uobičajeno period u kojem broj posjetitelja osjetno pada.

Što se traženih pojmova tiče, Hrvati vole domaće pa je "croatian" najtraženiji pojam, a vole zaviriti i kod susjeda pa je "serbian" također na listi iako su "milfače" daleko veći hit.

Zanimljivo je i da je "step mom" (maćeha) prilično visoko pozicioniran pojam.

Lisa Ann, Kim Kardashian i Asa Akira spadaju u top 3 "porno glumice" koje Hrvati vole, ali po tom se pitanju ne razlikuju previše od ostatka svijeta.

I za kraj, 57 posto Hrvata pornografiju gleda na računalima, 39 posto na pametnim telefonima, a samo četiri posto u sadržaju uživa na tabletima.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara