Loše navike koje vam smetaju na putu do uspjeha

Loše navike koje vam smetaju na putu do uspjeha

Screenshot: YouTube

AKO VAŠA karijera nije krenula onako kako ste to zamislili, prije nego za to okrivite posao i svoju radnu okolinu preispitajte sebe.

To možete napraviti uz pomoć liste loših navika kojih se morate riješiti ako želite napredovati i savjeta kako to napraviti. Listu je na LinkedInu sastavio Ilya Pozin.

Prestanite biti vuk samotnjak

Suradnja je ključ uspjeha. Iako je samostalan rad vrijedna prednost na radnom mjestu, ipak ne bi trebao biti vaš cilj. Ako se stalno skrivate i izbjegavate zajedničke zadatke, kolege će to primijetiti. Pronađite projekt koji vas interesira i zatražite svoje mjesto u timu.

Prestanite se ispričavati


Jeste li vi jedni od onih koji se previše ispričavaju u uredu? Prema nedavnim statistikama, žene često imaju taj problem i ispričavaju se više od muškaraca. Isprike zbog svake sitnice implicirat će da stalno radite greške i unazaditi vašu poziciju u uredu. Morate vladati svojim greškama i rezervirajte isprike samo za one velike greške.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Nemojte se uključivati u svaki projekt

Pozitivno je to što vas novi projekti uzbuđuju i što stalno nalazite nove izazove, ali morate znati svoje granice. Ako pristajete na svaki projekt, uskoro ćete "izgorjeti" i osjećati se umorno. "Ne" je moćna riječ. Ako ju ponekad upotrijebite, to ne znači da ste zabušant, nego samo znate cijeniti svoje vrijeme i odbiti projekt za koji nemate vremena.

Prestanite biti negativni


Nitko ne voli negativnost i zato nemojte dolaziti na posao s kišnim oblakom iznad svoje glave. Entuzijazam i strast su kvalitete dobrih zaposlenika koji na kraju dobiju promaknuće.
Ako ste stalno negativni na svom radnom mjestu, vrijeme je da sami sebi postavite pitanje koje izbjegavate: jeste li zadovoljni sa svojim poslom?

Nemojte biti neorganizirani


Ljudi koji prolaze pored vašeg neurednog radnog stola osuđuju vas zbog organizacijskog kaosa.
Pospremite svoj stol kada imate vremen i napravite organizacijski plan kojeg ćete se držati.
 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara