Perpetuum Jazzile, 40 milijuna razloga da dođete u Lisinski

Perpetuum Jazzile, 40 milijuna razloga da dođete u Lisinski

Foto: Press

NAJBOLJI slovenski brand, najbolja vokalna skupina, najviše prodanih ulaznica i jedini koji su rasprodali dva koncerta  u dvorani Stožice u Ljubljani, sve to su Perpetuum Jazzile.

40 milijuna ljudi pogledalo je spotove ove pjevačke senzacije na YouTubeu. Obradu pjesme "Africa" slavnog benda Toto vidjelo je 16 milijuna ljudi, a način izvedbe pohvalio je i sam tvorac pjesme David Paich.

 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Glazba koju izvode uglavnom "a capella" je mješavina različitih stilova od jazza, swinga, funka, gospela do pop obrada poznatih pjesama. Publika diljem svijeta obožava Michaela Jacksona u Perpetuum Jazzile izvedbi, baš kao i hitove grupe Abba  koje izvode na koncertima.

"Perpetuum Jazzile i zagrebačka publika već se dobro poznaju i sigurni smo u još jedan odličan koncert u Lisinskom. Atmosferu na dosadašnjim koncertima u Zagrebu opisali bismo kao vokalnu ekstazu nas i publike. Jedva čekamo ponovni koncert na kojem ćemo predstaviti naše najnovije obrade i pjesme koje do sada nismo izvodili u Zagrebu. Vidimo se u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog, 17.ožujka", poručuje raspjevana ekipa.

Ne propustite biti dijelom glazbene senzacije i dođite u Lisinski 17. ožujka u 20 sati. Perpetuum Jazzile čekaju na vas kako bi i ovaj put u Zagrebu doživjeli vokalnu ekstazu. Ulaznice za koncert možete kupiti na blagajni Lisinskog ili online na www.ulaznice.hr.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara