Zašto posežete za čokoladom i kako se iščupati iz začaranog kruga

Zašto posežete za čokoladom i kako se iščupati iz začaranog kruga

Foto: Shutterstock

VJEROJATNO vam se nije jednom dogodilo da se odjednom nađete okruženi papirićima od pojedenih čokoladica. I da i nakon toga želite još.

Začarani krug nezdravog jedenja ne mora biti nesalomljiv, a nutricionistica Rebecca Scritchfield tvrdi da postoji jednostavan način da promijenite navike prije nego što sve izmakne kontroli.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
U razgovoru na Own Showu kazala je da postoji jedna namirnica koja pojačava, umjesto da utažava vaše želje za hranom, a to je šećer te bi je stoga bilo najbolje izabciti. "Šećer pokreće centar za užitak i nagradu u vašem mozgu, na isti način kao da vam se netko osmjehne ili čak kao da ste se zaljubili. Pa je sasvim razumljivo da kad jedemo šećer, uvijek želimo još", pojasnila je.

A početna želja za šećerom javlja se kad smo pod stresom: "Kad smo pod stresom, raste razina hormona kortizola, a žudimo za šećerom jer, ako jedemo šećer, raste drugi hormon, serotonin, koji smiruje i opušta. Na taj način naše tijelo traži sredstvo za opuštanje", kazala je i dodala: "Ja osobno konzumiram šećer ponekad. Bitna je samo umjerenost".
 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara