-
Net.hr • prije 5 sati i 40 minuta •komentiraj
Djeca iz obitelji koje često sele mogle bi te promjene osjetiti i na svom zdravlju, tvrdi se u članku objavljenom u časopisu Epidemiology and Community Health.
-
Česte selidbe zbog odvajanja roditelja loše za djecu
Večernji list • komentiraj
-
Djeca iz obitelji koje se često sele sklonija depresiji i ovisnostima
Javno.com • komentiraj
prikaži sve vezane vijesti » (3)
-
Net.hr • 4. veljača 2012 •komentiraj
Pred Martynom Frankow, za koju kažu da je spoj Penelope Cruz i Clémence Poésy, perspektivna je modna budućnost, a led će probiti revijama na New York Fashion Weeku u veljači.
-
Anja Rubik, napravi mjesta, na piste stiže nova lijepa Poljakinja
Večernji list • komentiraj
-
Uz Anju Rubik pistama će hodati još jedna Poljakinja - Martyna Frankow
Javno.com • komentiraj
prikaži sve vezane vijesti » (3)
-
Dnevnik.hr • 4. veljača 2012 •komentiraj
Na seksi snimanju supruga Davida Beckhama i majka četvero djece od kojih najmlađe ima samo sedam mjeseci otkrila je kako je postigla savršenu figuru nakon poroda.
-
'Što sam starija to se bolje osjećam u svojoj koži'
Net.hr • komentiraj
-
'Što sam starija to se bolje osjećam u svojoj koži'
TPortal • komentiraj
prikaži sve vezane vijesti » (3)
-
Net.hr • 2. veljača 2012 •komentiraj
Glumica i zvijezda serijala Uvod u anatomiju , Katherine Heigl , svoju je karijeru počela kao devetogodišnja djevojčica u svijetu mode. Iskustvo u dječjem manekenstvu glumica danas naziva brutalnim.
-
'Biti dječji model je bilo moje najbrutalnije iskustvo'
TPortal • komentiraj
-
“Bila sam dječji model, to je moje najbrutalnije životno iskustvo!”
Večernji list • komentiraj
prikaži sve vezane vijesti » (4)
-
Index.hr • 31. siječanj 2012 •komentiraj
ELIZABETH je svoje sestre prerasla kada je imala 14 godina pa nije više mogla posuđivati njihove dizajnerske krpice.
-
Jako sam bliska sa svojim sestrama Mary-Kate i Ashley
TPortal • komentiraj
-
Jako sam bliska s mojim sestrama Mary-Kate i Ashley
TPortal • komentiraj
prikaži sve vezane vijesti » (3)
-
Večernji list • 31. siječanj 2012 •komentiraj
Samo jedna čaša mlijeka dnevno može poboljšati moždane funkcije, barem tako tvrde znanstvenici sa Sveučilišta Maine u SAD-u
-
Čaša mlijeka dnevno čudotvorno djeluje
Net.hr • komentiraj
-
Samo jedna čaša mlijeka dnevno može poboljšati moždane funkcije
Javno.com • komentiraj
prikaži sve vezane vijesti » (3)
-
Žena.hr • 26. siječanj 2012 •komentiraj
U QUDAL istraživanjima kvalitete, koje je u Hrvatskoj proveo Centar za istraživanje GfK, Agrokor kompanije osvojile su ukupno najveći broj prvih mjesta - u čak 18 različitih kategorija. Takav izniman uspjeh nije postigla niti jedna druga kompanija ili grupacija...
-
Agrokorovim perjanicama i proizvodima 18 nagrada za kvalitetu
Business.hr • komentiraj
-
Agrokor osvojio najveći broj pobjeda u QUDAL istraživanjima kvalitete
Javno.com • komentiraj
prikaži sve vezane vijesti » (3)
-
TPortal • 22. siječanj 2012 •komentiraj
Ispijanje kave moglo bi utjecati na smanjenje pojave rizika od dijabetesa, otkrili su znanstvenici sa Sveučilišta Huazhong
-
Kava bez kofeina smanjuje pojavu rizika od dijabetesa
Večernji list • komentiraj
-
Evo zašto je dobro piti kavu bez kofeina!
Net.hr • komentiraj
prikaži sve vezane vijesti » (4)
-
Net.hr • 21. siječanj 2012 •komentiraj
Nakon brojnih ljepotica Lancôme je u svoju 'obitelj' primio prelijepu Tunižanku, čija je misija promijeniti mišljenje sunarodnjaka o modelingu.
-
Lijepa Hanaa prva je muslimanka koja reklamira Lancôme
Večernji list • komentiraj
-
Hanaa Ben Abdessalem: Prva muslimanka koja reklamira Lancome
Javno.com • komentiraj
prikaži sve vezane vijesti » (3)
-
Žena hr • 19. siječanj 2012 •komentiraj
Švicarska organizacija ICERTAS GmbH (International Certificate Association - www.icertas.com), sa sjedištem u Zürichu s današnjim danom na međunarodnom planu preuzima inovativne i dokazano uspješne projekte istraživanja i nagrađivanja vodećih proizvoda i usluga
-
Švicarski ICERTAS kupio hrvatski projekt Best Buy Award
Business.hr • komentiraj
-
Hrvatski Best Buy Award i QUDAL od danas na švicarskoj adresi
Večernji list • komentiraj
prikaži sve vezane vijesti » (3)