Mitsubishi Eclipse Cross na hrvatskim cestama, poznate i cijene
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: M.N, Mitsubishi
PRVI u nizu noviteta kojima Mitsubishi obnavlja gamu potvrđuju tradicionalne vrijednosti japanske marke, ali i najavljuju drastičan zaokret u stilu, i to nabolje.
Eclipse Cross je prvi iz cijelog niza noviteta kojima Mitsubishi iz korijena mijenja svoju gamu, ali i donosi poslovni zaokret u stiliziranju svojih proizvoda. Na obilježavanje stoljeća prisutnosti tvorac prvog japanskog automobila odlučio je ozbiljnije zaigrati na emocije, te ponuditi proizvod koji tjera na odluku. Da, Eclipse Cross je drastičan odmak od estetske bezizražajnosti prethodnika. Ovaj će pomalo iskričav dizajn izazvati podijeljena mišljenja, nekima će se svidjeti, a neki će odmahnuti glavom.
No iza nekonvencionalnog dizajna krije se provjerena tehnologija i tehnička rješenja po kojima je Mitsubishi priznat u svijetu. Uostalom, to je marka koja je prvi model s 4WD pogonom ponudila još 1936. godine, a tijekom desetljeća sudjelovanja u motorsportu skupila impresivan broj pobjeda i titula, kako u WRC-u tako i u reliju Paris-Dakar.
Već sada u Mitsubishijevoj prodaji SUV modeli čine čak 77 % udjela, a dolaskom ovog modela taj će udio svakako i rasti. Smješten između manjeg ASX-a i većeg Outlandera, Eclipse Cross predstavlja alternativu danas izuzetno popularnim crossoverima coupeovske forme. 4,4 metara dugo i 1,8 metara široko vozilo nudi komfor u kabini uređenoj na moderan način, ali lišen radikalnih rješenja. Praktičnosti doprinose brojni detalji, od klizne stražnje klupe s podesivim naslonom, pa sve do easy entry dizajna pragova i brojnih pretinaca.
Ispod poklopca je 1.5 DOHC 16V TURBO DI MIVEC benzinski motor. Tehnološki napredan motor kompaktne i lagane konstrukcije naglasak daje na uglađenost i cjelokupne performanse. U maksimumu daje 163 KS i 250 Nm, a prosječno troši 6,6 do 7.0 l/100 km, ovisno o mjenjaču i pogonu. Osim ručnog šest-stupanjskog na raspolaganju je i osam-stupanjski CVT mjenjač. CVT donosi i sekundu kraće ubrzanje do 100 km/h kada Eclipse stiže do troznamenkaste brzine za 9,3 sekundi. Odaberete li 4WD pogon ubrzanje je točno u sredini, na 9,8 sekundi.
Motor ima brojna napredna rješenja. Brzi odaziv na gas je između ostalog rezultat integracije glave motora i ispušne grane, dual VVT sustava i male turbine s električnim "Waste gate" ventilom. Također, ugradnjom dvostrukog sustava ubrizgavanja, Multipoint i direktnog, ostvarena je optimalna potrošnja goriva i emisija ispušnih plinova. I jedna posebnost, poput Lancera Evolution, ovaj motor ima šuplje ispušne ventili punjene natrijem, a koji omogućavaju veću snagu. Sve u svemu, u budućnosti možemo očekivati i osjetno snažnije izvedbe motora, vjerojatno sve do 250 KS.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
I na kraju koja o cijenama. Ponuda za Eclipse Cross kreće od 185.990 kn za izvedbu s prednjim pogonom i ručnim mjenjačem, te osnovnim Inform paketom opreme. Doplata za CVT mjenjač je 10.000 kn, dok izvedba s 4WD pogonom i top opremom stoji maksimalnih 272.900 kn.
Eclipse Cross cjenik by Index.hr on Scribd
Želite li momentalno primiti obavijest o svakom objavljenom članku vezanom uz Mitsubishi, instalirajte Index.me aplikaciju i pretplatite se besplatno na tag: Mitsubishi.
Index.me aplikaciju za android besplatno možete preuzeti na ovom linku, dok iPhone aplikaciju možete preuzeti ovdje.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati