Krećeš li na dijetu, ne zaboravi: Uz veliki doručak mršaviš brže!

Krećeš li na dijetu, ne zaboravi: Uz veliki doručak mršaviš brže!

Foto: Shutterstock

DORUČAK je najvažniji obrok u danu, to je već dobro poznata stvar, no čini se kako žene koje odlaze na dijetu često zaboravljaju upravo na to "zlatno pravilo".

Želiš li smršaviti, obavezno se posebno potrudi oko doručka u kojem si možeš dozvoliti i neke stvari koje obožavaš, dok za večeru pripremaj isključivo lagana i niskokalorična jela, savjetuju stručnjaci.

Ovaj savjet možemo potkrijepiti i najnovijim istraživanjem koje se provelo na uzorku od 93 žene s viškom kilograma.

Jedna grupa dobila je  zadatak da za doručak pojede 700 kalorija, za ručak 500 kalorija, a za večeru 700 kalorija, dok je druga grupa za doručak jela 200 kalorija, za ručak 500 kalorija, a za večeru 700. izvještava časopis "Obesity". Obje grupe jele su iste namirnice, a dijeta je trajala 12 tjedana.

Pred kraj 12. tjedna, žene koje s jele doručak izgubile su u prosjeku 9 kilograma svaka, dok su žene koje su jele mali doručak izgubile samo 3 do 4 kilograma.

Uz to, istraživači su primijetili kako žene koje jedu veliki doručak manje osjećaju glad te imaju više energije, dok je drugoj grupi dijeta puno teže pala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovakav režim zahtjeva predanost, no ako unaprijed dobro organiziraš dan i osmisliš obroke, vidjet ćeš kako se isplati jesti obilnije ujutro, a manje navečer.

P.S. Krećeš li na bilo kakvu ozbiljniju dijetu, obavezno se prvo posavjetuj s liječnikom.

 

 

 

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara