Index Rouge
Moda & shopping

Predstavljamo Svena Harambašića: Mladog kreativca koji stoji iza projekta Very Rare

D.P. / SRIJEDA, 14.08.2013 16:00 VERY RARE je usko povezan s internet kulturom; na internetu je svaka osoba brand za sebe
  

Foto: Very Rare, Privatne fotografije

MOŽDA ste već primijetili T-shirtove s natpisom "Very Rare" na leđima, no ako mislite kako se radi o nekom inozemnom brandu - varate se. Riječ je o majicama koje su proizašle iz kreativne radionice dvadesettrogodišnjeg Svena Harambašića!

Sven je upravo završio četvrtu godinu preddiplomskog studija na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, te vodi blog svenharambasic.com na kojem je kreativni direktor, a osim toga radi i kao DJ te light show majstor na eventima. Very Rare njegov je osobni projekt i velika ljubav.



Popričali smo sa simpatičnim Svenom te doznali nešto više:

1. Što je zapravo "VERY RARE"?

VERY RARE je prvi konkretniji projekt koji je proizašao iz moje kreativne direkcije; sadržaj nastaje kao kompozicija svih mojih interesa i inspiracija koje pokušavam kombinirati na (meni u glavi) najbolji (ne)logičan način. Nisam ograničen na jedno područje u kojem djelujem i to je ono što me najviše veseli. Izazov je kvalitetno spojiti ekstreme, a VERY RARE radi upravo to.


2. Kako je nastao sam projekt? Zašto si odabrao baš to ime?

Projekt je nastao kao ekstenzija mog uvodnog projekta 'Off That', koji je za cilj imao kompletnu destandardizaciju ideja i umjetnih pravila. VERY RARE je usko povezan s internet kulturom; na internetu je svaka osoba brand za sebe i istovremeno kreativni direktor svog sadržaja. Nazvati nešto 'rare' na internetu je pomalo apsurdno i kontradiktorno, ali istovremeno i vrlo ambiciozno. Naziv je prvi put korišten jednog dana u 5 ujutro, prilikom dizajniranja plakata za event na kojem smo prijatelj i ja nastupali u ulozi DJ-a; naš set je bio rare, a sve ostalo nakon toga je bilo "very rare".


3. Nedavno si izbacio dva modela majica? Imaš li planove za neku veću modnu kolekciju?

Da, jako sam sretan zbog tolikog pozitivnog odaziva i potražnje za majicama, sve to je bilo jedno veliko pozitivno iskustvo. Kako zbog osjećaja kada me nepoznati ljudi pohvale i pitaju gdje sam kupio majicu, same narudžbe, pa do cijelog tog pozadinskog procesa istraživanja, dizajniranja i proizvodnje. Cilj i plan je dizajnirati jednu konkretnu žensku kolekciju; proces se idejno već odvija, neki detalji su spremni, neki su još nedovršeni, a konkretna izvedba će uskoro.



4. Majice su inspirirane 90-ima. Zašto si odabrao baš to razdoblje? Što te sve inspirira?


'90e su desetljeće u kojemu sam odrastao; samim time tu se nalazi toliko stvari koje možda i preuveličavam iz razloga što na njih imam samo sjećanje, npr. nešto ne smiješ propustiti na televiziji jer ne znaš kada to opet možeš vidjeti. Zanimljivo mi je šarenilo prve polovice '90ih, od uspavanosti 'Loveless', Jordanove ere NBA košarke s najbolje dizajniranim dresovima ikada, do pretjeranog zlatnog nakita Ghostface Killaha. '70e sam 'proživio' kroz internet i gramofonske ploče; još uvijek mi u glavi stoje kao desetljeće s najviše osobnosti, stava i spontanosti; na koncert The Rolling Stonesa nisi nosio iPhone, a kao DJ si upoznavao ljude s novom glazbom. Najmanje su proračunate i zadnji su trenutak prije nego sve postaje gimmick. Možda su nekada i preagresivne, ali ja sam upravo dio  te agresije želio prenijeti na svoj rad, a zatim je spojiti sa estetikom sporta ranih '90ih. Inspiracija mi najčešće dolazi spontano iz jednog malog detalja cjeline, a onda ga pokušavam vizualizirati u nekoj potpuno drugoj situaciji. Najbolja inspiracija je ona koja dolazi iz potpuno drugog područja.

5. Na fotkama za majice u glavnoj ulozi nalazi se Mihailo Sopić. Kako je došlo do te suradnje?

Do suradnje s Mihailom je došlo preko zajedničke prijateljice koja je i sama dosta sudjelovala u promociji; s Mihailom je bilo zaista odlično surađivati jer je pravi profesionalac, a snimanje je istovremeno proteklo sasvim opušteno i zabavno; kako zbog raznih zajedničkih tema, tako i zbog same tematike photoshoota koja nije bila 'standardna'. S obzirom na to da je prošao kroz tolika snimanja, bilo mi je zaista drago vidjeti njegovu očitu pozitivnu reakciju na rezultate.



6. Koji su planovi za budućnost?

Primarni plan je nastaviti djelovati u dosadašnjem tonu; sudjelovati na što više mogućih projekata. Od serije evenata na kojima DJ-am s prijateljem Lukom Goretom, već spomenute ženske kolekcije, pa do kratkog filma kojeg planiram već duže vrijeme. Bitno je ne stajati na mjestu, ideje onda same dolaze. Uz sve to, tu je i ona formalnija strana; nastavak edukacije na diplomskim studijima, a zatim i postdiplomskom.

 

Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU