Za ove aktivnosti na društvenim mrežama možda nisi ni znala da mogu naštetiti tvojoj karijeri
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: weheartit
POSTOJE načini kako tvoji profili na društvenim mrežama mogu naštetiti tvojoj karijeri, za koje možda nisi ni znala da imaju takav utjecaj.
1. Previše lajkova
Ako tvoj posao ne uključuje društvene mreže, stalno ažuriranje profila vjerojatno je loša ideja. No, i stalno lajkanje tuđih aktivnosti nije ništa pametnija ideja, jer se i to vidi. Očigledan razlog za to je sljedeći: ako si previše aktivna, posebno tijekom radnog dana, tvoji bi se nadređeni ili kolege mogli zapitati koliko vremena zapravo provodiš u radu. Osim u poslovnom dijelu života, konstantno ažuriranje profila i lajkanje, i u onom privatnom može ostaviti dojam kao da imaš previše slobodnog vremena, a to nije pohvalno.
2. Loša profilna slika
Stručnjaci za društvene mreže otkrili su za MSN, kako je profilna slika u poslovnom svijetu važnija nego što mislimo, s obzirom da nije tajna da poslodavci pretražuju kandidate za posao na internetu, a prvi rezultati uglavnom su društveni profili. "Oko 85 posto najboljih kandidata imaju slike visoke rezolucije, slikane od grudi prema gore. Jasan pogled na lice kandidata, ostavlja dojam povjerenja.
3. Komentari
Njuškanje poslodavaca ne mora se nužno zaustaviti na tvom profilu, već na profilima tvojih prijatelja te njihovim slikama i komentarima. Zato je vrlo bitno da paziš kakve komentare oni ostavljaju tebi, kao i obrnuto. To je posebno važno kad su u pitanju slike, čak i one neoznačene te komentari, jer svaki neukusan komentar može biti štetan, makar napisan i u šali. Također, to vrijedi i za tvoje lajkanje ili komentiranje neprimjerenog sadržaja.
4. Ne koristiš se društvenim mrežama
I dalje stojimo iza toga da je pretjerana aktivnost na društvenim mrežama nepoželjna. No, to ne znači da bi ih trebala izbjegavati i biti apsolutno neaktivna, pogotovo ako si na tržištu. "Društveni mediji jako su bitni za traženje posla u današnjem svijetu. To je izvor informiranja o poslodavcima, ali i obrnuto. LinkedIn je danas obavezan za sve koji žele da se čuje za njih u poslovnom svijetu, no i Facebook i Twitter mogu vam pomoći da pokažete svima svoje pozitivne osobine, kao što su npr. kreativnost i dobre komunikacijske vještine."
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati