NOVA HIT IGRA Provjerite zašto je u tri mjeseca prodano četiri milijuna primjeraka
PLAYERUNKNOWNS'S Battlegrounds (PUBG) je još u Early Accessu, ali igra već bilježi respektabilne uspjehe. U prva tri mjeseca prodano je četiri milijuna primjeraka na Steamu, a igra bi uskoro trebala stići i na Xbox One konzole.
PUBG zadnjih mjeseci ne silazi s liste najgledanijih igara na Twitch.tv, što je vrlo dobar pokazatelj popularnosti igre, koja u igračima pokušava probuditi najosnovniji instinkt - onaj za preživljavanje. U igri ćete se s padobranom spustiti na otok sa stotinu drugih igrača, a cilj je nadživjeti ostale. Kako bi se igrače prisililo na konfrontaciju, sigurna zona u kojoj se igrači mogu kretati smanjuje se svakih nekoliko sekundi, a po raznim objektima na otoku nalaze se oružja, meci, vozila i razne druge potrepštine koje bi vam trebale pomoći u preživljavanju.
Igra se bazira na sve popularnijem Battle Royal sustavu koji je razvio Brendan "PlayerUnknown" Greene za naslove ArmA 2 i ArmA 3. On u videoigre dodaje jedan realistični element, kada poginete, nećete se jednostavno oživjeti i nastaviti. Tu partiju ste izgubili.
Odlični prodajni rezultati i popularnost na Twitch.tv platformi, skrenuli su pozornost na PUBG kao potencijalni esport naslov. Veći turniri su u pripremi. Iako igra ima brojne manje probleme i dalje se nalazi u Early Accesu, do izdanja finalne verzije sve bi se to trebalo riješiti redovitim zakrpama. Ovakav uspjeh Bluehole studija nitko nije očekivao, ali zabavna igra u žanru kojem raste popularnost dala je odlične rezultate i po svemu sudeći neće uskoro stati.
>>> Esport je jedan od najvećih globalnih fenomena današnjice. Nema relevantnog medija na svijetu koji ne izvještavaju o najvažnijim događanjima u esport industriji, a neke od najvećih globalnih kompanija ulažu stotine milijuna dolara kako bi na vrijeme ugrabile dio ovog brzorastućeg tržišta. Na Index Sportu pratite najnovije vijesti iz esporta, intervjue s najboljim profesionalnim gejmerima i uživajte u video klipovima i mečevima.