Udruga prvoligaša i HT demantiraju transfer HNL-a na MAX TV
Foto: Goran Šebelić/Cropix
USPRKOS natpisima kako nakon 21 godine hrvatski ligaški nogomet s Hrvatske televizije posredstvom Digitel komunikacija prelazi na T-HT-ov MAX TV, Indexu su na obje adrese (Udruga prvoligaša i HT) demantirali da je posao zaključen, ocijenivši usput pisanje o "gotovom poslu" tek medijskim naklapanjima.
"To su špekulacije koje nema smisla komentirati. Naš program na MAX TV-u je bogat sportskim sadržajima i nastavit ćemo ga obogaćivati u tom pravcu." izjavila nam je Maja Weber, glasnogovornica T-HT-a.
Brank Laljak, predsjednik Udruge prvoligaša, također je negirao da je posao zaključen: "Pregovori s više zainteresiranih strana su u tijeku, ali ovo što se piše doista ne bih komentirao. Sigurno ne bismo s takvim informancijama izlazili u javnost prije nego što obavijestimo klubove."
Podsjećamo, Udruga prvoligaša je za 11.5 milijuna kuna po sezoni prodala sva marketinška prava agenciji Digitel komunikacije. Za prošlu sezonu HTV je prava prijenosa utakmica platio 6 milijuna kuna, a Digitel se za sljedeću sezonu (2011/12) obavezao podebljati taj iznos za pola milijuna kuna.
Od ovih licitacija ljubitelje HNL-a više zanima gdje će od 19. srpnja (kada utakmicom Hajduk - Šibenik počinje nova sezona) moći gledati utakmice nacionalnog nogometnog prvenstva, jer ono što je njima najbitnije, ako bi utakmice HNL-a doista bile na MAX TV-u, to bi značilo da utakmice više neće moći gledati "besplatno" na televiziji s nacionalnom koncesijom. Nakon što je HTV izgubio utrku s Digitelom, a RTL i Nova potvrdili kako nisu zainteresirani, jedina koja preostaje je Sportska televizija.
Preostaju Sportklub ili Max TV, gdje bi zadovoljstvo gledanja utakmica HNL-a trebalo dodatno platiti. Na primjer, za sportski paket MAX TV-a potrebno je nadoplatiti 75 kuna. Osim što je to iznos dostatatan za pokrivanje jednog mjesečnog režijskog troška u kućanstvu, postoji još jedan razlog koji smanjuje broj potencijalnih gledatelja HNL-a na toj "platformi": sportski paket ima tek oko 30 tisuća korisnika MAX TV-a.
Branko Laljak se međutim ne slaže da će se njihov "vrijedni proizvod koji nažalost ima loš imidž i tretman u medijima" biti dostupan samo uskom krugu odabranih i platežno sposobnih:
"Uvjeravam vas da će prijenosi utakmica HNL-a biti dostupne najvećem broju gledatelja u zemlji. Osim toga, glavni nam je motiv bio da povećamo do sada mizerni udio koji prihod od tv prava ima u proračunima naših prvoligaša.""
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati