Foto: Getty Images / Guliver Image

TALIJANSKA reprezentacija započela je Euro pobjedom protiv Belgije i toliko oduševila svoje navijače da su oborili sve rekorde na društvenim mrežama, a utakmica protiv Belgije jedan je od najgledanijih televizijskih prijenosa u talijanskoj povijesti.

Talijanski uspjeh započeo je na Facebooku, službena stranica njihove reprezentacije najčešće je spominjana na toj društvenoj mreži od početka Europskog prvenstva uz domaćina Francusku. Azzuri su prikupili gotovo 130.000 novih pratitelja na Facebooku, a post objavljen po pobjedi protiv Belgije dosegao je gotovo osam milijuna ljudi, podijeljen je 163,000 puta i uvjerljivo je najčitanija je objava među svim reprezentacijama na Euru. HNS-ova stranica osma je po broju lajkova među reprezentacijama na Euru, ali ima pet puta manji doseg od stranice talijanskog saveza.

Više od milijun korisnika Facebooka stavilo je talijanski grb kraj profilne fotografije

Na početku turnira u Francuskoj na Facebooku je bilo moguće promijeniti profilnu fotografiju i u nju ukopirati grb reprezentacije za koju navijate, a Talijani su se i u ovom slučaju pokazali kao najjači na internetu. Oznaku "ForzaAzzuri" kraj svog profila je stavilo više od milijun korisnika Facebooka.

Video snimke Azzura također su vrlo popularne, gotovo svaki video francuskih reprezentativaca pogleda u prosjeku 735,000 ljudi.

Preko Twittera dosegnuli 20 milijuna korisnika u desetak dana


Impresivne brojke talijanska reprezentacija ima i na Twitteru. Od početka Eura community menadžer talijanske reprezentacije objavio je ukupno više od 700 tvitova na talijanskoj i internacionalnoj stranici Azzura, a nakon desetak dana Eura skupio je ukupno oko 20 milijuna pregleda. Najpopularniji tvit bio je onaj rezultata utakmice protiv Belgije koji je dosad sakupio 400,000 pregleda i gotovo 5000 retvitova.

Najpopularniji multimedijalni sadržaj bio je GIF proslave drugog gola na utakmici. Graziano Pelle  pogledan je 200,000 puta, a taj je post retvitan 2,600 puta. GIF-ovi proslava jedan su od noviteta na tekućem Europskom prvenstvu i općenito su gotovo uvijek među najšeranijim postovima na društvenim mrežama.

Navijači mogu sudjelovati u dva najtečaja dok traje Euro


Talijani su svojim navijačima na društvenim mrežama omogućili i sudjelovanje u dva izbora za vrijeme trajanja Europskog prvenstva, mogu se natjecati u izboru za najbolju fotografiju i za najbolji GIF i očekuju kako će da dva natjecanja do konca Eura ostvariti ogroman "promet" na društvenim mrežama.