Hanžekovićev ured: Ako smo greškom ovršili umirovljenika, kriv je HT

Hanžekovićev ured: Ako smo greškom ovršili umirovljenika, kriv je HT

Foto: Roberto Orlić / Cropix

AKO JE umirovljeniku Marku Medvedu račun blokiran zbog pogreške, kriv je Hrvatski Telekom, poručili su iz Odvjetničkog društva Hanžeković & partneri.

Podsjećamo, Index je u četvrtak objavio priču o umirovljeniku iz Valpova kojem je ovrhom s računa skinuto 2472,94 kune, na ime neplaćenih računa za mobitel. Medved je ovršen iako je od HT-a dobio potvrdu da im ništa nije dužan.

U očitovanju koje su nam dostavili iz Hanžekovićevog ureda stoji da su po nalogu svoje stranke HT-a podnijeli ovršni zahtjev protiv Medveda.

"Budući da sve potrebne podatke prije utuženja dobivamo od naše stranke, ovršni prijedlog podnesen je prema podacima koji su nam dostavljeni neposredno prije utuženja", tvrde iz Hanžekovićevog ureda.

Nije se žalio na rješenje koje nije dobio

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Napominju da se Medved na rješenje o ovrsi nije žalio, te je isto postalo pravomoćno i dostavljeno je Fini na provedbu. Medved, međutim, tvrdi da nikakvo rješenje o ovrsi nije ni dobio. Za blokadu je saznao kada je u banci pokušao s računa podići mirovinu.

"Nakon toga, dana 27.08.2013. gospodin Medved, kontaktirao je naše Odvjetničko društvo radi predmetnog dugovanja te smo mu tom prilikom objasnili kako je utuženje napravljeno po nalogu i prema podacima pribavljenim od Hrvatskog Telekoma d.d., kao i da je rješenje na temelju kojega je ustegnuta njegova mirovina postalo pravomoćno", kažu iz Hanžekovićevog ureda, te dodaju:

"Nakon uvjeravanja gospodina Medveda kako predmetni dug nije njegov dug, zatražili smo od stranke da izvrši detaljnu provjeru podataka za navedeni predmet".

Ako je došlo do greške, novac će mu biti vraćen

Iznos koji je Medvedu skinut s računa, napominju iz odvjetničkog društva, uplaćen je na žiro račun HT-a. U međuvremenu su iz HT-a dobili potvrdu da vrše detaljnu provjeru podataka o dužniku. Još uvijek nisu sigurni je li došlo do pogreške.

"U evidenciji pretplatnika Hrvatskog Telekoma d.d. postoji korisnik, istog imena i prezimena, na istoj adresi (pretpostavlja se da je riječ o srodniku gospodina Medveda koji se Vama obratio). Konačno, ukoliko Hrvatski Telekom d.d. utvrdi da se radi o pogrešci, gospodinu Medvedu bit će vraćen sav ustegnuti iznos", zaključuje se u očitovanju Hanžekovićevog ureda.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara