Prva konferencija koja nosi ime pionira marketinga u Hrvatskoj

Prva konferencija koja nosi ime pionira marketinga u Hrvatskoj

Foto: PR foto

KAKO opstati na tržištu EU? Visoka poslovna škola Zagreb najavljuje prvu međunarodnu konferenciju FEDOR ROCCO o hrvatskim perspektivama u EU.

Prva međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Fedor Rocco“ na temu „Hrvatske perspektive u Europskoj uniji“ održati će se 6. prosinca 2013. u Kongresnom centru hotela International u Zagrebu, pod pokroviteljstvom Gradonačelnika grada Zagreba, g. Milana Bandića. Organizator konferencije je Visoka poslovna škola Zagreb, osnovana 2006. godine, koja i u programu svojeg stručnog prijediplomskog studija nudi upravo ova dva smjera – marketing i komunikacije, kao komplementarne discipline, danas potrebne svim poduzećima i organizacijama kako bi se uspješno nosile sa sve većim zahtjevilma tržišta, ali i potrošača.  Tematski će radovi konferencije biti podijeljeni u 3 modula: marketing, komunikacije, ekonomija i politika. Rok za prijave radova je zaključen, a odaziv autora odličan.

Konferencija je pokrenuta s namjerom da postane tradicija, a nosi ime dr. sc. Fedora Rocca, profesora emeritusa (1924. – 2011.g.), dugogodišnjeg profesora Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, te jednog od utemeljitelja marketinške teorije i prakse u Hrvatskoj, te autora brojnih udžbenika i znanstvenih radova, koji je aktivno sudjelovao u osnivanju i postavljanju programa Visoke poslovne škole Zagreb te je bio njen prvi dekan od 2006. do 2008. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dušan RadonjicU sklopu prve konferencije «Fedor Rocco» biti će organizirane i dvije radionice namijenjene studentima iz područja marketinga i komunikacija, čiji će voditelji biti iz poznatih marketinških i PR agencija. Radionica marketinga odvijat će se na temu ''Osmišljavanje teksta za kampanju/copywriting za novi proizvod» a vodit će ju Ivan Tanić, strateški planer poznate i nagrađivane agencije Bruketa i Žinić. Radionica komunikacija odvijat će se na temu ''PR aktivnosti za lansiranje novog proizvoda'', a vodit će ju Mario Petrović, predsjednik Uprave trenutno najveće hrvatske PR agencije, Millenium promocije.

Na konferenciji će sudjelovati eminentni gosti predavači iz Kanade, Engleske i Slovenije. Diane Whitehouse je znanstvenica s 10-godišnjim iskustvom u Europskoj komisiji na odjelu ‘’Information Society and Media’’ te partnerica u The Castlegate Consultancy (UK),  Rocci Luppicini je izvanredni profesor sa Odsjeka komunikacija Sveučilišta Ottawa (Kanada), autor više od 10 knjiga i urednik znanstvenog časopisa «Journal of Technoetics», dok je Dušan Radonjić, redovni profesor Odjela za marketing Ekonomsko-poslovnog fakulteta Sveučilišta u Mariboru, te autor brojnih udžbenika i aktivan član međunarodnih tijela za suradnju i razmjenu studenata.



Za prijave na sudjelovanje i više informacija možete se obratiti na mail konferencija@vpsz.hr.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?